Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

~Γλυκό μου Στιχάκι~




Αφιερωμένο στην Ίριδα...με μία συγνώμη αν έγινα παραπανίσια στο ιστιολόγιό της...


Γλυκό μου στιχάκι
οι εφημερίδες λένε
πεινάς κι υποφέρεις,
λένε χωρίστηκε ο κόσμος στα Δύο...
Γραμμή Υπεροψίας,
Ισημερινός Υπερ και Υπο..
εσύ στο Υπό,
χωρίς διαβατήριο ταξιδιού..

Κάποιος ρεπόρτερ
σε φωτογράφησε να ξεδιψάς
με μολύνσεις υγροποιημένες,
να θρέφεσαι με σκουπίδια
του άλλου Ημισφαιρίου Ζωής...

μα..
εσύ δεν οσμύστηκες τη διασημότητά σου...
Εξάλλου, στον κόσμο τους
στιγμιαία είναι...

Πήρες στο χέρι το κλαδί
και στη λάσπη γράφεις
το αποτύπωμα της Ζωής σου..
σου ξέφυγε κι ένα Όνειρο...

Συγκλόνισες με την πείνα σου,
μα πιο πολύ με την επιβίωσή σου..

Τα παράνομα στοιχήματα
αυξάνουν τα κέρδη στις λοταρίες
της Πλούσιας Ψυχαγωγίας...
Ποντάρουν πόσο θ'αντέξεις...

Γλυκό μου Στιχάκι
-ανθρωπάκι ανέλπιδο-
λίγη είμαι κι εγώ
και η φιλΑνθρωπία μου,
ψίχουλο στην πείνα σου....

Λίγο πριν γίνω φονιάς,
Λίγο πριν γίνω κάποια άλλη,
σού σφίγγω το χέρι
και τίποτε δεν μπορώ περισσότερο
απ'το να καθήσω δίπλα σου
να Ζητιανέψουμε Ζωή....
.
.
.
.
.
.
.

ή μήπως μπορούμε?....

Μην μου το πεις.....
Γράψτο να το Μάθουν Όλοι....




63 σχόλια:

  1. Αφορμή της ανάρτησης είναι μία ανάρτηση της Ίριδας με την προτροπή της εταιρίας Kangaroo για να πλέξουμε σκουφακια με τη λεζαντα:

    Πλέξε ένα, Σώσε ένα. Το χειροποίητο σκουφάκι σου μπορεί να σώσει μια ζωή

    Ακολουθεί το σχόλιό μου στο ιστιολόγιο της Ίριδας και η απάντησή της....

    με την Ίριδα δε διαφωνώ φυσικά....
    μα πιστεύω στην Παγκοσμια ενεργοποίηση και όχι στη διαμεσολάβηση Εταιριών που διαφημίζονται από παρόμοιες κινήσεις Πολιτών..
    ----
    Το σχόλιό μου:

    Συγνώμη μα όταν βλέπω να μου ζητούν κάτι τέτοιο και να νιωθω ενοχες που δεν ...πλεκω σκουφακια....

    τότε εξαγριώνομαι με το χρημα που συγκεντρωνεται στις τσεπες της Κορυφής του Παγόβουνου του Κεφαλαίου....


    Ενίσταμαι....
    θελω να συμμετάσχω μα το θεωρώ Απίστευτα Δυσανάλογης Αξιας να εξαρτάται η ζωή ενός παιδιού από το σκουφακι που εγω θα πλεξω ή όχι....

    ενω η Παγκόσμια Οικονομία Αδιάφορη περνά από το στενο της Γειτονιάς; ων Παιδιών του Κόσμου....

    Ας ξυμνήσουν Ανθρωπινα μία μέρα οι Υπερ-Έχοντες...

    ας μοιραστεί η Ανθρωπιά και επειτα υποσχομαι να πλέξω πουλόβερ και οτι άλλο χρειαστεί η Παγκόσμια Φτωχεια για να Ζεσταθει...

    Και τα διαφημιστικά κολπάκια των αλυσιδών όπως καταστηματα Kangaroo κοκ δεν τα δεχομαι......

    Συγνωμη που καταχραστηκα το χωρο σου..

    Ειλικρινα συγνωμη αν ήμουν παραπανίσια...

    Σε φιλω.....


    -----
    και η απάντηση της Ίριδας:

    καλή μου...ειναι πολύ ..πιο εύκολο...να λές....τι εγώ θα σώσω τον κόσμο....και να αδιαφορείς...
    γιατι κάποιοι...θα βάλουν στην τσέπη τους ...χρήματα...Τότε σταμάτα να τρώς...γιατι και εκει χρήματα δίνεις ...και πάνε στις τσέπες κάποιον..
    Συγνωμη για την ανάρτηση ...δεν ήθελα να δημιουργίσω σε κανέναν ...ενοχές....γιατι ...δεν πλέκει.....
    ούτε εχω σχέση ...με την διαφήμηση της Εταιρειας.....
    και απότι εμαθα καλή μου ...τα νήματα ειναι δωρεάν...και συ βάζεις τον κόπο σου..ο καθένας ..εχει την γνώμη του και ειναι σεβαστή...
    oso για τα ...σκουφάκια....
    φασούλι το φασούλι γεμίζει το σακούλι...έλεγε η γιαγια μου!!!



    Το Πεδίο δικό σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος1/27/2011

    Ποτέ δεν είχα φανταστεί στη ζωή μου ότι θα ερχόταν μια μέρα που θα έπλεκα σκουφάκια.
    Άρχισα ήδη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το τραγούδι δεν μ'αφήνει να σκεφτώ την διαφωνία σας με την Ιριδα!
    Ευαισθητοποιημένες και οι δύο αλλά αδύναμες να προσφέρετε ουσιαστική βοήθεια.
    Οι στίχοι συγκινητικοί και δεμένοι όπως ξανάπα με το Αφρικανικό τραγούδι που κρύβει όλο τον πόνο και το παράποο του Κόσμου μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. bd

    φτανει αυτο?...

    πόσοι να μαζευτουμε?..

    Εκατομμύρια?...
    Δισεκατομμύρια υπο τη σκέπη μιας Επωνυμης Εταιρίας και να πλέκουμε?...

    θα σωσουμε τα Παιδιά που δεν έχουν Θεό?...

    Μήπως ΚΑΤΙ άλλο πρεπει να γίνει?....

    κι εμείς παιδάκια μοιάζουμε με μία ΦιλΑνθρωπία που μοιαζει ψίχουλο μπρος στην Πείνα τους!...

    παιδικά ρωταω....

    πολύ παιδικά.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καρυ-Δάκι μου

    ΔΕΝ υπάρχει διαφωνία με την Ίριδα...

    Εστίασα κι εγώ στην Αδυναμία Ουσιαστικής Βοήθειας, κι όσο κιαν η Λαχτάρα μας να μοιάσει ο Κόσμος Παραδεισένιος αγγίζει ΥπερΆνθρωπα όρια, νιώθωότι οι κινήσεις προς αυτήτην κατεύθυνση οφείλουν να είναι πιο δραστικές και φυσικά Αυτόνομες και Ανεξάρτητες από κερδοσκόπους του Εμπορίου...

    Επικροτώ το Έργο Ανθρωπιστικών Οργανώσεων, μα θλίβομαι όταν νιώθω ότι εξαρτόνται από το δικό μου ευρώ, που με ευχαρίστηση θα δώσω,
    όταν τρισεκατομμύρια ξοδεύονται για Στρατιωτικούς Εξοπλισμούς ή Πυρηνικές Δοκιμές...

    Η Παγκόσμια Οικονομία έχει βγάλει απότον Ετήσιο Προϋπολογισμό της την Ενίσχυση των Ασθενικών της Ομαδων..

    Το βιώνουμε και στη Χώρα μας...
    Η Κοινωνική Πολιτική δεν Υφίσταται...

    Είναι λυση να γεμίσουμε με ευρω το χερι του Ζητιάνου ή μήπως να αλλάξουμε ΠΟλιτική συθεμελα?.....


    Εκει εστιάζω.....
    και φυσικά έχω αφήσει οβολό στο χέρι της επετείας, μα αυτά είναι στρουθοκαμηλισμοί μπρος στο Ουσιώδες Κοινωνικό Πρόβλημα της παγκόσμιας Φτώχειας...

    Εκει είναι Θεμα ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ μεριμνας..


    Για να το πω απλά και πιο λαϊκά:

    Δε θα γινόμουν θαμώνας των Goodies επειδή δίνουν ένα λεπτό του ευρώ από κάθε χαμπουργκερ στο Χωριό της Ειρήνης...

    Σε φιλω γλυκά.....με παιδικό πείσμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν έχεις άδικο...σωστά τα λες!
    Μα αναρωτιέμαι πως αλλάζεις συθέμελα την επικρατούσα πολιτική.
    Εχεις καμμιά ιδέα?
    ---
    Τα πείσματα τα παιδικά είναι τα πιο αθώα...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καρυ_Δακι

    οι Αλλαγές στο Πολιτικό Σκηνικό γίνονται με κόστος....

    Οι περίοδοι μετάπτωσης από ένα πολίτευμα {"ψευτο-Δημοκρατίας" σε Αληθινή Δημοκρατία ας πούμε}, στιγματίζονται από ολική κατάρρευση και αναδόμηση του κράτους... Ανακατανομή του Πλούτου και Ενίσχυση των Λαίκών μαζών, που κατα κανόνα επομίζεται το Βάρος των Στερήσεων για να επιτευχθεί η εικονική Ισορροπία που μας υποσχονται... ...


    Η γάγγραινα δε γιατρεύεται με ασπιρίνη...
    και εναλλακτική θεραπεία....
    Θελει να κόψεις το πόδι που νοσει....


    και Ξέρεις Καρυ-Δάκι???

    Υπάρχει η αντικειμενική Φτώχεια και η Υποκειμενική...

    Αντικειμενικά φτωχά είναι τα παιδιά στις τριτοκοσμικες χωρες που λιμοκτονούν...

    Υποκειμενικά φτωχοί είμαστε κι εμείς όταν δεν μπορούμε να πληρώσουμε τη ΔΕΗ και τον ΟΤΕ κι ας έχουμε ένα κομματι ψωμι να φαμε.....


    Που είναι οι Ανθρωπιστες Πολιτικοί λοιπόν?.....

    Που είναι οι Επενδυτικές προτεραιότητες που θετουν πρωτο τον ΑΝΘΡΩΠΟ?....

    ουτοπία?.....

    Όταν θα παψουμε να χρίζουμε Ουτοπια το Αυτονόητο, τότε ΙΣΩΣ αλλαξει το Πολιτικό Σκηνικό τις μίζας, της χρηματοδότησης για νόστιμα μουσικά γκαλά αλα eurovision κ.α.

    Και ύστερα λενε ότι Υπαρχουν αστεγοι και φτωχοί στην Ελλάδα....

    μα......

    νοιαζεται κανεις?....
    αναρωτιεμαι..

    κι αν ΟΝΤΩΣ νοιαζοταν καποιος, ΓΙΑΤΙ αντί να μειώνεται ο αριθμός τους στατιστικά αυξανει?...

    Σημερα επλεξα ένα σκουφακι..
    αυριο θα γίνω χορηγός σε ένα Δειπνο Αγαπης στην Ενορία μου,
    μεθαύριο θα προσφερω δωρεα στο Οικοτροφείο της περιοχής μου....

    και στο τελος κι εγω ο μικροαστος θα γινω παμφτωχος, γιατι συνεχώς θα δίνω ενώ το Κρατος όλο μου στερει...μου μειώνει το εισόδημα αυξάνοντας το κόστος Ζωής..

    και εν Τελη ενισταμαι ΓΙΑΤΙ θεωρώ οτι ΟΛΕΣ αυτες οι κινήσεις δεν έπρεπε να εξαρτώνται από την ΑγαθοΕργία μερικών από μας, μα να εισαχθούν σαν ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΕΞΟΔΟ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ των αδυνατων ομαδων....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. lourdi lourdaki

    αυτήν την απο καρδιάς προσφορά των Φιλιών σου
    την τοποθετώ δίπλα στο αμυδρό χαμόγελο του Φτωχού Πολίτη της Γης
    για να Νιωσει ότι Υπάρχει Ελπίδα
    όσο ο Ανθρωπος είναι Ανθρωπινος...

    μα....
    οι Οικονομικές ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ θελουν και ΠΟΛΙΤΙΚΗ μεριμνα...

    εύχομαι τα Φιλιά σου να Ψηφίσουν στην Καλπη του Δημοψηφίσματος ΥΠΕΡ των ΑΔΥΝΑΤΩΝ.....ωστε η ΕΝΙΣΧΥΣΗ τους να μπει στον ετησιο Προϋπολογισμό του καθε κρατους.....


    Σε φιλω γλυκά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Διάβασα τα περί διαφωνιών και θα ήθελα να προσθέσω το εξής. Καλός ο διάλογος και η ανταλλαγή απόψεων, νοουμένου, ότι υπάρχει κοινή αντίληψη περί των πραγμάτων... Για παράδειγμα μπορώ, να συμφωνώ μαζί σου εν μέρει για τα σκουφάκια, αλλά να διαφωνώ πλήρως με τις αναλύσεις σου για το οικονομικό σύστημα (λέω τώρα). Η κουλτούρα και οι αντιλήψεις επίσης για ορισμένα πράγματα, που στο εξωτερικό έχουν άλλη διάσταση από την Ελλάδα, πρέπει να λαμβάνονται υπόψην. Η αλήθεια δεν είναι μαύρο και άσπρο τις περισσότερες φορές. Λέμε για τις φοβερές αδικίες που παρατηρούνται στον παλιόκοσμο που ζούμε. Μιλάμε για άθλια εκμετάλλευση κι αυτό είναι σωστό. Θα πρέπει όμως, να μιλήσουμε και για τους κυβερνώντες στην Αφρική, ντόπιους άρχοντες, που δεν έχουν τον Θεό τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος1/27/2011

    Είναι σαφές οτι δεν υπάρχει ουσιατσική διαφωνία.
    Κάτι πρέπει να γίνει. Το ιδεατό θα ήταν να γίνει μια συλλογική προσπάθεια, μάλλον μια αλλαγή από μέσα μας. Όσο όμως αυτό αργεί να γίνει γιατί έχουμε πάρει λάθος στροφή καλές είναι οποιεσδήποτε προσπάθειες μπορούν να αλλάξουν έστω και το ελάχιστο.
    Κι εσύ εδώ με τους στίχους σου και την ανάρτησή σου έχεις κάτι προσφέρει γιατί μας θύμισες αυτά που θα έπρεπε να έχουμε συνέχεια στο νου μας.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χιλιοι εκατο χιλιαδες πολλα εκατομυρια !!! ναι ισως τοτε κατι αλλαξει λεω ισως γιατι εχει πετρωσει η καρδια μας Κακια μου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εγώ θα σταθώ στο πόδι με την γάγγραινα που νοσεί! Να το κόψουμε λες...ξέρεις τι σημαίνει αυτό?
    Σύγκρουση!
    Και όπως καταλαβαίνεις η σύγκρουση θα φέρει βία και αίμα!
    Πόσο έτοιμοι είμαστε για κάτι τέτοιο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και στην κοινωνία ισχύει ο νόμος της ζούγκλας. Όποιος αρπάξει, θα ζήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τέτοιου είδους καμπάνιες, γιατί καμπάνιες είναι, δεν αλλάζουν την κατάσταση, θα το είχαν κάνει άλλωστε τόσα χρόνια και δεν μιλάω για το συγκεκριμένο κατάστημα. Θέλει πολύ γενναίες προσπάθειες από τα κράτη συμπεριλαμβανομένων και των πολιτών του βέβαια, για να υπάρξει δικαιοσύνη στο κόσμο. Ας πάψουν οι δυνατοί να εκμεταλλεύονται τους αδύναμους και τότε όλα θα ισορροπήσουν.
    Όσο για την βοήθεια που δίδεται σε αυτούς τους λαούς, η μόνη που με κάνει να νιώθω πολύ μικρή και ανίκανη να προσφέρω ανάλογα, είναι οι άνθρωποι που βρίσκονται εκεί και βοηθούν έμπρακτα.

    Καλή σου νύχτα Κάκια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καιρός
    να ζητιανέψουμε όλοι
    λίγη ζωή...
    μας ανήκει!!!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. το λίγο μας
    και το απλό μας
    που μας διδάσκει
    φθόγγο-φθόγγο τη ζωή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. τόσο θλιμμένα μάτια

    τόση απονιά
    τόση αδικία
    τόση εκμετάλλευση

    μεγάλα συμφέροντα και σκοπιμότητες, συμφωνώ μαζί σου Κάκια για το λόγο που αντέδρασες έτσι και για όσα υποστηρίζεις με ζήλο...

    απλά, παράκληση, ας είμαστε λίγο πιο ανθρώπινοι όλοι μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λοιπόν και να μου το λέγανε δεν θα το πίστευα..
    Πως η Νεραϊδούλα μου, από το δροσερό συναισθηματικό της αλσύλιο, θα μεταμορφωνόταν (καθώς ο μεταξοσκώλικας σε Μαύρη Πεταλούδα) σε Μαρξ και Τσε Γκε Βάρα (αλλά πολύ.. Βάρα..!)
    !!!
    Και δεν ξέρεις πόσο χάρηκα αυτή την Μεταμόρφωση.. Για την ακρίβεια δεν πιστεύω καν πως πρόκειται για μεταμόρφωση (η μεταμόρφωση προϋποθέτει μετάλλαξη), απλά για σκεπτόμενο συναίσθημα..
    Συμφωνώ με ΟΛΑ όσα λες.. Έτσι κι αλλιώς κι εγώ τα ίδια λέω (με τον τρόπο μου) τόσους μήνες στην μαυροσελίδα μου.. Τόσα χρόνια στην ζωή μου..
    Ας πάψει επιτέλους ο ανθρωπισμός να γίνεται εμπόρευμα (δικό τους) και άλλοθι (δικό μας)..!
    Επιτέλους ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.. ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ (σκανδαλωδώς) ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΚΑΙ ΦΤΩΧΟΙ (που πεθαίνουν από την πείνα).. Η Παγκόσμια Φτώχια είναι το Μεγαλύτερο Έγκλημα Κατά Της Ανθρωπότητας..
    Κι ας μην αντείπει κανείς 'μα, εγώ θ' αλλάξω τον κόσμο;' Γιατί ναι, εμείς θα τον αλλάξουμε.. ΑΝ ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ, ΤΟΤΕ ΠΟΙΟΣ;
    Αυτό που δεν μου αρέσει όμως είναι να μην γίνεται με την σειρά της αυτή η απαίτηση το άλλοθί μας για την δική μας αδιαφορία.. Γιατί αυτό συμβαίνει όταν περιμένουμε τα πάντα από τους πολιτικούς (τους οποίους όλοι μας πια τους έχουμε, και δικαίως, χεσμένους..)
    Ραντεβού λοιπόν στην επόμενη πορεία.. Μέχρι τότε όμως, επίτρεψέ μου να αφήνω κανά πενηνεταρολεπτάκι ή χαμοευρουλάκι στους (αγαπημένους μου) Πακιστανούς των φαναριών.. Όχι για να λέω ότι κάτι κάνω κι εγώ.. Απλά γιατί μέχρι να έρθει η πλήρης ανατροπή του Συστήματος και η Ανακαταδιανομή του Παγκόσμιου Πλούτου- κάπως πρέπει να την βγάζουν κι αυτοί οι άνθρωποι..
    Η σημερινή μου ανάρτηση είναι όλη δική σου..
    http://stixo-mythia.blogspot.com/2011/01/blog-post_27.html
    Γιατι θα έρθει (το Πιστεύω..) ο καιρός που ο Θάνατος Δεν Θα 'χει Πια Εξουσία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Όχι Κάκια μου, δεν αλλάζει ο κόσμος με την ελεημοσύνη....χειρότερος γίνετε.....το ουσιώδες δεν είναι να δώσεις ένα ευρώ στον αλλον, μα να τον μάθεις και να του δώσεις την δυνατότητα να βγάλει μόνος του ένα ευρω.... Είπες, είπατε όλοι σας πολλά σωστά....ας αφήσουν οι καρχαρίες τα ψαράκια να ζήσουν επιτέλους ήσυχα στον τόπο τους, για να ζήσουμε κι εμείς οι υπολοίπου ήσυχα στους δικούς μας τόπους....
    Δες τι έγινε με τα πρόσφατα επεισόδια της Νομικής και την ανάμειξη των ΜΚΟ και κάποιων πολιτικά διψασμένων....το μόνο που κατάφεραν προς χάριν της δικής τους δίψας και κονόμας, ήταν να στρέψουν τον κόσμο εις βάρος αυτών των ανθρώπων.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος1/28/2011

    Για μένα κάθε προσπάθεια που έχει σαν στόχο να ανακουφιστούν άνθρωποι που υποφέρουν και ειδικά παιδιά, έχει την αμέριστη συμπαράστασή μου. Ξέρω ότι πίσω από τις περισσότερες τέτοιες προσπάθειες κρύβονται συμφέροντα και κάποιοι επωφελούνται για να αποκομίσουν κέρδη. Όμως, έστω κι έτσι, δεν παύει να προκύπτει όφελος για κάποιους συνανθρώπους μας.

    Όλοι οι παγκόσμιοι φορείς που υπάρχουν δεν απαρτίζονται από αγίους και σίγουρα στην πορεία πολλοί άνθρωποι που δραστηριοποιούνται σ' αυτή την προσπάθεια χάνουν το δρόμο και βουτάνε το δαχτυλάκι τους στο μέλι. Αυτό όμως δεν αναιρεί τη γενικότερη προσπάθεια.

    Ας δούμε τη χώρα μας. Πόσους τηλεμαραθώνιους έχουμε δει, πόσα φιλανθρωπικά γκαλά και άλλες εκδηλώσεις που γίνονται για την ενίσχυση ανθρώπων που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα επιβίωσης σε όλο τον κόσμο. Όλα τα έσοδα δεν πάνε εκεί που θα έπρεπε. Επίσης πολλοί διαφημίζονται μέσω της φιλανθρωπίας τους και κάνουν ντόρο γύρω από το όνομά τους. Για δες την ουσία όμως. Έστω και ένα ευρώ από τα δέκα που συγκεντρώθηκαν αν πάνε σ' αυτούς για τους οποίους προορίζονταν είναι κάτι περισσότερο από το τίποτα που είχαν πριν. Δεν το θεωρείς κάτι;

    Επίσης, προσωπικά δεν με ενοχλεί καθόλου ποιος θα διαφημιστεί ή θα κάνει ντόρο γύρω από το όνομά του όταν σκέφτομαι ότι ο αντικειμενικός σκοπός που είναι η βοήθεια θα έχει επιτευχθεί. Αν θα βοηθήσει κάποιος σιωπηλά ή σηκώνοντας σκόνη είναι δικό του θέμα και κρίνεται από την κοινωνία. Αν όμως η κοινωνία είναι αντικειμενικός κριτής θα έπρεπε να προτιμάει έναν που βοηθάει, έστω και κάνοντας επίδειξη, από κάποιον άλλο που κωφεύει στις κραυγές απόγνωσης των συνανθρώπων του.

    Ξέρεις ότι υπάρχουν ομάδες ανθρώπων που δεν έχουν την οικονομική άνεση να βοηθήσουν οι ίδιοι, όμως έχουν ταχθεί στην υπηρεσία αναζήτησης και πειθούς οικονομικά εύρωστων συμπολιτών τους για να συνδράμουν αναξιοπαθούντες με αντάλλαγμα να διαδίδουν εκείνοι τη φιλανθρωπία για να μην εμφανίζεται ότι κομπορρημονεί ο ευεργέτης; Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα. Εμένα με ενδιαφέρει να βοηθηθούν όσοι το έχουν ανάγκη. Αδιαφορώ για τον τρόπο ή για το κατά πόσο θα επωφεληθούν αυτοί που βοηθάνε.

    Φυσικά όταν αναφέρομαι σε βοήθεια μιλάω για πληθυσμιακές ομάδες που αντιμετωπίζουν πρόβλημα επιβίωσης, όπως στη Ρουάντα που πεθαίνουν παιδιά από υποσιτισμό και όχι για περιπτώσεις ανθρώπων που βρίσκονται σε αδιέξοδο επί δεν τους φτάνουν τα χρήματα να πληρώσουν την πιστωτική τους κάρτα και κινδυνεύουν να τους πάρει η τράπεζα το σπίτι. Αυτοί απλά ας πρόσεχαν.

    Η αλλαγή στο πολιτικό σύστημα στην οποία αναφέρεσαι είναι μια ουτοπία και το ξέρουμε όλοι. Κι αν περιμένουμε να γίνει κάτι τέτοιο για να δραστηριοποιηθούμε δεν θα υπάρχουν πια άνθρωποι που να χρειάζονται τη βοήθειά μας. Το σύστημα είναι σοφά δομημένο ώστε να μη μπορεί να κλονιστεί εύκολα. Μοιάζει με θεόρατο τοίχο κι εμείς με μυρμηγκάκια που έχουμε μαζευτεί στη βάση του και του πετάμε ψιχουλάκια για να πέσει. Και εν πάση περιπτώσει αυτά είναι γενικότητες και δεν έχουν άμεσο αντίκτυπο σ' αυτούς που πεθαίνουν από την πείνα. Αν είναι να μιλήσουμε για γκρέμισμα του συστήματος και χτίσιμο από την αρχή θα μας πάρει μέρες να μιλάμε. Προσωπική μου άποψη είναι ότι κάτι τόσο ισχυρό και με τόσο βαθιές ρίζες μπορεί να κινδυνεύσει με κατάρρευση μόνο εκ των έσω. Και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε. Ας κάνουμε προς το παρόν αυτό που μπορούμε, έστω και πλέκοντας σκουφάκια, και αν θέλουμε κάτι περισσότερα για την κοινωνία μας ας καταθέσουμε προτάσεις και όχι ευχές. Μια καλή αρχή για να αλλάξουμε τον κόσμο μας πάντως, είναι τα βράδια να κοιταζόμαστε στον καθρέφτη μας και να κάνουμε απολογισμό της μέρας που πέρασε και των πεπραγμένων μας. Το ζητούμενο, συνεπώς και το δύσκολο, είναι να βγαίνει καθημερινά θετικό ισοζύγιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πλεούμενα μισοβυθισμένα σε λιμανάκια φαινομενικά γαλήνια...

    Το πρόβλημα κατά την γνώμη μου έγκειται στο ότι δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι για την φερεγγυότητα τέτοιων κινήσεων από μεγάλες εταιρίες. Πώς ξέρουμε ότι τα κίνητρα είναι αγνά κι ότι ό,τι γίνεται δεν γίνεται μόνο και μόνο για να δείξει η εταιρία ένα πρόσωπο κοινωνικής ευθύνης; Για να είναι αρεστή στους καταναλωτές της;

    Προσωπικά ήμουν πάντοτε οπαδός της ανώνυμης φιλανθρωπίας. Ως μεγάλη εταιρία θα ήταν πολύ καλύτερο να έδινε χρήματα ή οτιδήποτε άλλο ανώνυμα παρά να το διαφημίζει έτσι. Δεν λέω είναι καλό να ενεργούμε όλοι με σκοπό την αφύπνιση, αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση θα μπορούσαν να δοθούν χρήματα ή προμήθειες σε κάποιον μη κερδοσκοπικό οργανισμό όπως οι Γιατροί Χωρίς Σύνορα, δίχως διατυμπανισμούς και φανφάρες.

    ...Και τα καραβάκια ολόφωτα με τις λάμψεις των δημοσίων εκδηλώσεων θαυμασμού, βουλιάζουν στο αληθινό και προαιώνιο σκοτάδι...

    Καλημέρα Κάκια μου! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. καλο μου...Reflection...

    Nαι ειναι ειδος ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ...

    Αλλα καλυτερο ΑΠ ΤΗΝ ...ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΤΩΝ ΑΓΝΩΝ ΠΡΟΘΕΣΕΩΝ ΤΩΝ "ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΩΝ".

    ....βεβαια ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΥΤΥΧΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΝΗΣΙΟΙ...αν και σπανιοι.

    ευχαριστιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Λίγο πριν γίνω φονιάς,
    Λίγο πριν γίνω κάποια άλλη,
    σού σφίγγω το χέρι
    και τίποτε δεν μπορώ περισσότερο
    απ'το να καθήσω δίπλα σου
    να Ζητιανέψουμε Ζωή....
    .ή μήπως μπορούμε?....
    Μην μου το πεις.....
    Γράψτο να το Μάθουν Όλοι....

    Σφίγγω δυνατά το χέρι και τη πένα σου
    Φιλιά πολλά ενθουσιασμού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Είναι να μην με πιάσει ο Ποιητικός μου Οίστρος...


    "Λυσσομανάει ο άνεμος,
    φουρτούνιασε η θάλασσα της ψυχής μου
    κοχύλια κι απομεινάρια της μνήμης μου
    ξεβράζονται στην ακρογιαλιά της αγκαλιάς σου.


    καράβι καλοτάξιδο το φιλί σου
    που πρόσμενα τόσο
    κι εκείνο το ντροπαλό χάδι
    το διστακτικό στο μάγουλό μου


    μου έλεγε χιλιάδες λέξεις
    χρυσαφένιες ανταύγειες
    πάνω στους κυματισμούς της καρδιάς
    μου έταζε το άνοιγμα παραδεισένιων κόσμων
    στ' ακροπάτημα του Onείρου


    (Clopyright 2011.
    Κόστος ανάγνωσης: 5 euro.
    IonnKorr, οιστροφόρος Ποιητής)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. δεν φταίνε οι πολιτικοί
    για του πλανήτη τα δεινά

    οι Ποιητές φταίνε...

    που είναι πολύ λίγοι,

    είναι πολύ λίγοι
    αυτοί που γράφουν και πράττουν ποίηση
    και στη ζωή τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Phivos Nicolaides

    Νομίζω ότι αν στο Εξωτερικό η πολιτική στάση των Κυβερνήσεων απέναντι στην παγκόσμια Φτωχεια ήταν διαφορετική όντως, το πρόβλημα χρόνο με το χρόνο θα έπρεπε να αμβλύνει αντί να οξύνεται...


    Νιώθω ότι τα όσα γίνονται είναι τα ελάχιστα που μπορεί να γίνουν..

    Υποστηρίζω μονο την Υπερ-Άνθρωπη βοήθεια Ανθρωπιστικών Οργανώσεων όπως Γιατροί χωρίς Σύνορα, Ερυθρός Σταυρός κ.α. που προσφέρουν ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ βοηθεια καλύπτοντας όλο το φάσμα των αναγκών των Πληθυσμών των Τριτοκοσμικών χωρών και όχι μόνο.

    όσο για τις Κυβερνήσεις των Χωρών αυτών, μα ακριβώς αυτό είναι το σημείο στο οποίο εμμένω: Η ΕΞΟΥΣΙΑ..

    αν αυτή δεν διαμοιράσει αναλογα τον πλούτο και τις πρωτες ύλες ανα τον κόσμο, τότε η Φτωχεια δε θα εκλλείψει..

    όσα σκουφακια κι αν πλεξω ή αν πλέξουμε ολοι μαζι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. AnD

    τις τελευταίες μέρες κοιμάμαι με το μουτράκι της Εικόνας, που συνοδεύει το κείμενο της ανάρτησης, μπρος στα μάτια μου..

    το πιτσιρικάκι αυτό δεν το ξέρει..

    Φτάνει αυτο?...
    Φτανει που ενεργοποιήθηκα μέσω μιας καμπάνιας που με εξαγρίωσε?....

    Μπορώ να του στείλω ένα σκουφακι?...
    να φάω 10 χάμπουργκερ στα MaC και να του στείλω έμμεσα 1 ευρω?....

    το παιχνίδι της Ταξικής Ανισότητας... του Δικαιώματος στη Ζωή ή όχι,είναι καθαρά πολιτικό...

    Κάποιοι καπιλεύονται τις πρώτες ύλες των υπανάπτυκτων χωρων, στο χορό φυσικά μπαίνουν και οι Τοπικές Εξουσίες, όπως ήδη ανεφερε ο Φοίβος,
    και ο απλός πολίτης σείρεται σε εμφυλίους, καταδικάζεται σε στερήσεις, δε έχει πρόσβαση σε Τιποτε και του κλέβουν τη Ζωη....

    ΓΙΑΤΙ?....

    με ποιο δικαίωμα?...

    Ο ΜΕΣΟΣ ανθρωπος έκανε ποτέ μια'ουσιώδη διαμαρτυρία γι'αυτο?..

    τα μπλοκς δε σώζουν τον κόσμο..

    Το ξέρω δυστυχώς....
    μόνο κίνητρα δίνουν στιγμιαίου προβληματισμού...

    Αυριο που θα αλλάξω αναρτηση θα μιλάμε πάλι για τον έρωτα, το θεό, το θανατο, την ποίηση....

    και το μουτράκι αυτο της Εικονας, δε θα έχει να φάει, κι ας του εχω πλέξει 10 σκουφάκια....


    Αρνούμαι όμως να το κάνω...
    Αρνούμαι να γίνω ο μέσος πολίτης που ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ άθελά του για να στηρίξει πολυεθνικές που τάχα Βοηθούν όσους είναι κάτω από το όριο της Φτωχειας...

    αναρωτιέμαι:

    ΠΟΥ δινουν αναφορα όλοι αυτοί οι Διευθυντές των Εταιριών ότι ΟΛΑ τα χρηματα που συλλέχτηκαν κατατεθηκαν σε ένα ΦΟΡΕΑ όπως οι Γιατροί χωρίς Συνορα?....

    Νομιζω ΠΟΥΘΕΝΑ....

    στην ευπειστία μας βαζίζονται και στον ωχαδερφισμό μας να ψάξουμε αν τα αποτελέσματα των προσπαθειων όντως καρποφόρησαν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μάγε


    δωρο άδωρο...

    ξέρεις τι λεω?...

    Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ οφειλει να είναι αναλογη του ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ...


    Δε γίνεται το πιτσιρικάκι να λιμοκτονεί κι εγώ να του στελνω ψίχουλα ΦιλΑνθρωπίας...

    Χαίρομαι που το παιδάκι ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ...

    Σκέψου στη θεση που είναι να εμφανιζόταν όντως ένας ρεπόρτερ που το φωτογραφίζει ΑΠΛΩΣ για να τύχει ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ η φωτογραφία του και να πάρει βραβείο...... {ΤΙ ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΡΑΓΕ???}

    -θυμάστε τη φωτογραφία με το ασθενικό παιδί και το όρνιο που παραμόνευε-

    Σκέψου να πλησιάσει ο Ανθρωπιστης ρεπόρτερ το παιδί και να του πει :

    "Μη στεναχωριέσαι, πλέκουν σκουφακια στην Ελλαδα για σενα... κάποια χρήματα ίσως φτάσουν εδώ να γεμίσει το πιάτο σου για ένα μήνα.."

    Για ΕΝΑ ΜΗΝΑ?????


    ΠΟΙΟΣ ορίζει πόσο θα κρατησει ΑΥΤΗ η βοηθεια?...

    Για πόσο τα εκατομμύρια των ανθρωπων που προτείνεις ΜΑΓΕ θα πλεκουν?...

    μία βδομαδα?....
    ενα μηνα????

    τα χρηματα που θα μαζευτουν για ποσο θα φτασουν???

    ΠΟΙΟΣ καθορίζει για ΠΟΣΟ διάστημα αξίζει να γεμίσει το πιάτο αυτού του παιδιού?..

    και μετα?????

    ΔΕΝ πιστευεις ότι χρειάζεται μία μεθοδευμένη κίνηση των ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ανα τη ΓΗ?......

    ΑΝΘΡΩΠΙΑ θελει....

    οχι παιχνιδάκια της στιγμης για να νιώσουμε λίγο Ανθρωπιστες........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καρυ-Δάκι μου

    ποτέ η Ανθρωπότητα δεν ήταν έτοιμη για Συγκρουση και Αίμα..

    ΟΜΩΣ οτι κατακτηθηκε από το ΛΑΟ με αίμα έγινε...

    Κόκκινη Επανάσταση....

    ΤΟ θρυλικό 8ωρο που το χασαμε σε μία σεζόν καλοκαιρινής ξενοιασιάς, κάποιοι το διεκδίκησαν με το αίμα τους και το πετυχαν για μας που φανήκαμε τόσο λίγοι και ανάξιοι να το διαφυλάξουμε....

    Όχι για μας...

    μα προς τιμής αυτων που χαρισαν τη Ζωή τους για Αξιοπρεπή Εργασία...

    ΕΡΓΑΣΙΑ οχι απασχόληση!!!

    ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ.....

    για να γινει ο Κοσμος Ανθρωπινος...

    μα οι Συγκρούσεις απαιτούν Ηγετη τον ίδιο το ΛΑΟ και όπως ειπε η Ρίκη Ο ΓΙΓΑΝΤΑΣ ΑΚΟΜΗ ΚΟΙΜΑΤΑΙ......

    για πόσο ακομη?????

    για πόσο?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γλυκό μου στιχάκι
    οι εφημερίδες λένε
    πεινάς κι υποφέρεις,
    λένε χωρίστηκε ο κόσμος στα Δύο...
    Γραμμή Υπεροψίας,
    Ισημερινός Υπερ και Υπο..
    εσύ στο Υπό,
    χωρίς διαβατήριο ταξιδιού..


    σε μένα δεν αρέσουν τα μακρόπνοα σχόλια, το ξέρεις, αλλά αυτό μου άρεσε πολύ!
    καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Φόβε

    πόσο δίκιο έχεις...

    και όταν το Γλυκό Στιχάκι δεν μπορεί να ΑΡΠΑΞΕΙ κι ας γεννήθηκε στην Ήπειρο της Ζούγκλας, τοτε ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ν'αρπάξουμε γι'αυτο από τα χερια του Αδίστακτου ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ που κινεί Κυβερνήσεις, τα νηματα του Εμπορίου και κάνει Ανιση Κατανομή ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΖΩΗΣ ....

    τοση ΑΔΙΚΙΑ γαμωτο......

    τοση....

    ανα τον κοσμο....


    και στα ΠΑΛΙΟΣΧΟΛΕΙΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΜΑΘΑΝ ΝΑ ΑΡΠΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΜΑΣ ....

    γαμωτο....

    τσαμπα τόσα γραμματα...
    τσαμπα τόση γνωση...

    και τόση ΤΑΧΑ σοφία.....


    να κάψω τα παλιοβιβλία τους....

    τίποτε δε λενε....

    μηπως ΣΚΟΠΙΜΑ???..

    ρητορικά αναρωτιέμαι.....

    τοσα χρονια ΆΣΚΟΠΗ ΖΩΗ.....

    δεν μάθαμε να ΑΡΠΑΖΟΥΜΕ ΤΗΖΩΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΝΗΚΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟ Π-Α-Ι-Δ-Ι........

    γαμωτο............

    και έλεγε ο Παύλος


    ΕΧΕ ΤΟ ΝΟΥ ΣΟΥ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ
    ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΓΛΙΤΩΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ




    ΓΑΜΩΤΟ............
    σαν να ζω τσαμπα και βερεσέ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Margo μου

    αυτό επισημαίνω κι εγώ...

    και απελπίζομαι με το ΤΙΠΟΤΑ του αποτελέσματος..

    Με θλίβει περισσότερο το ΜΗΔΕΝ από το ΜΗΔΕΝ ΜΗΔΕΝ.....

    Ψίχουλα....

    Γινόμαστε μαριονέτες και κάποιοι χρησιμοποιούν τη ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΑ μας για διαφημιστικά τρικ...

    ΑΡΝΟΥΜΑΙ.....

    ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ βρε αδερφε....

    ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ να μαθει κάποια στιγμή το Γλυκό Στιχάκι πως ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΓΥΝΑΙΚΑ....ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ στη Δευτεροβάθμια και για να το βοηθήσω επέλεξα να πλέξω σκουφακια υπό την αιγίδα μιας πολυεθνικής.....

    ΟΧΙ......


    καλυτερα να κουλουριαστώ στο ΜΗΔΕΝ μου
    κι αν μια μερα αποφασίσω ουσιαστικά να το βοηθήσω ας Γινω Αναδοχος Γονέας......

    δεν ξέρω....

    αυτη η λύση μου φαίνεται ΠΙΟ αξιοπρεπής, γιατι εμπεριέχει μία ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ προσφοράς και μία δέσμευση ότι ΕΦΟΡΟΥ ΖΩΗΣ θα αναλάβω τα ιατρικά του έξοδα και ότι άλλο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Despina

    ΟΧΙ ματια μου......

    τη ΖΩΗ που μας ανηκει ΔΕΝ τη ζητιανεύουμε, ΤΗΝ ΑΡΠΑΖΟΥΜΕ, όπως είπε ο Φόβος.....

    ακονίστε τα χερια......

    Ίσως η στιγμή της ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ, που αναρωτιέται η Κάρυ αν ειμαστε έτοιμοι να επιχειρήσουμε, να είναι πιο κοντά απ' όσο υποψιαζόμαστε.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος1/28/2011

    Όλοι καταβαίνουμε οτι επιχειρήσεις όπως αυτή που ανέφερες δεν έχουν ανιδιοτελείς λόγους όταν δείχνουν τον μαρκετικό "κοινωνικό τους χαρακτήρα".
    Δε θα υπερκαταναλώσω σε καμία περίπτωση σάντουιτς για να στείλω το ευρώ μου νομίζοντας οτι έτσι βοηθάω ούτε θα νιώσω οτι έκανα το χρέος μου την ώρα που τρώω λαίμαργα ένα τέτοιο προϊόν.
    Παρόλα αυτά είναι καλό κάποια χρήματα να κατευθύνονται εκεί με τον έναν ή τον άλλο τρόπο.
    Φυσικά η λύση είναι μια γενικότερη αλλαγή νοοτροπίας και δραστικότερες ενέργειες, όπως είπα κ πριν αλλά αυτό προυποθέτει μία μεταμόρφωση της κοινωνίας μας όπως την περιγράφεις, πράγμα που δε θα ωφελήσει αυτούς που Τώρα έχουν ανάγκη. Αυτό δε σημαίνει οτι παραιτούμαστε από την προσπάθεια για αλλαγή και βελτίωση.
    Κατά τη γνώμη μου το να απαξιώνουμε τέτοιες προσπάθειες γιατί δεν μας αρέσουν τα κίνητρα δε δίνει λύση, αντίθετα οξύνει το πρόβλημα γιατί θέτει την αλλαγή στο επίπεδο του ανέφικτου.
    Όλες όμως οι απόψεις είναι σεβαστές γιατί οι σκέψεις έχουν σωστό προβληματισμό αγνής προελεύσεως.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. vagnes

    να χύνονται τα χρώματα αφειδώς....
    η προσφορά Ανθρώπου σε Άνθρωπο να είναι χειμαρρώδης και ΕΞΩ από τα ποιήματα και τις εικονοποιήσεις τους......


    ΚΑΤΑΡΡΑΧΤΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ που αναλογούν στο μεγεθος του ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ.....

    τιποτε λιγότερο....

    Στο σημείο που φτασαμε το "φασούλι φασούλι γεμίζει το σακούλι" όπως είπε η Ιριδα ΔΕ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ.....

    ΔΕ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΝΑ ΧΟΡΤΑΣΕΙ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΣΤΙΧΑΚΙ......

    ΠΡΙΝ ΓΕΜΙΣΕΙ ΤΟ ΣΑΚΟΥΛΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΑΤΟ ΤΟΥ ΘΑ ΤΟ ΒΡΟΥΜΕ ΝΕΚΡΟ.....

    ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΩΝΟΜΑΙ ΌΤΑΝ ΞΕΡΩ ΠΩς ΑΥΤΗ Η ΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΟΥ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ ΑΠΌ ΤΙΣ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΕΣ ΣΤΗΛΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ, ΔΙΠΛΑ ΣΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΠΟΥ ΜΕΙΩΘΗΚΑΝ ΚΑΤΑ 5%......

    μα........

    τι άστοχο Κριτήριο ΑΞΙΩΝ!!!....


    ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΜΟΝΟ...

    ΚΑΤΑΡΡΑΧΤΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.........

    για να εμπεριέχει η προσφορα Αξιοπρέπεια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ονειρέματα

    ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΙ ΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ

    μα

    αρκεί που μάχονται με την πένα?...

    μήπως να κάνουν την πένα όπλο και πιο ενεργα να συμμετάσχουν στη Σωτηρία του Κόσμου????

    Μήπως ο επομενος Λαϊκός Ηγετης πρέπει να είναι Ποιητής?...

    Ποιος θα ξεβολευτεί από τον ΣΤΙΧΟ του και θα βγει να παλέψει στο ΔΡΟΜΟ της ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ?.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Γιώργος, Στιχο-Μυθία

    Φυσικά και δεν επαφύομαι στους πολιτικούς.....

    Η ΔΥΝΑΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ και ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ είναι στα χερια μας....

    μα ΔΕ δεχομαι να καλιπεύεται ΚΑΝΕΙΣ τη ΦιλΑνθρωπία μου...

    Θελετε να μαζευτύμε οι μπλόκερς και να στείλουμε ΥΛΙΚΗ βοήθεια???

    ΥΛΙΚΗ...
    το χρημα είναι το μέλι που ο bd ανεφερε ότι όλοι οι μεσαζοντες το δοκιμάζουν....

    ΥΛΙΚΗ βοηθεια.....

    ΡΟΥΧΑ ΤΡΟΦΙΜΑ και ότι άλλο χρειαστει....


    Απαιτείται μονο καλός συντονισμός, απουσία ωχαδερφισμού και ΤΟ ΕΝΑ ΧΕΡΙ ΝΥΒΕΙ ΤΟ ΑΛΛΟ......

    ΘΕΛΕΤΕ?.....
    ΕΜΠΡΑΚΤΑ....

    ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ σε άμμεση επαφη με τον Ερυθρό Σταυρό..

    ΜΠΟΡΟΥΜΕ να ΞΕ-Βολευτούμε από τα κειμενακια μας και να ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ ΥΛΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ????


    ΤΙ ΛΕΤΕ?...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Κάκια μου,οι στίχοι σου κρύβουν την αλήθεια και δυστυχώς όσο όμορφη είναι, άλλο τόσο πικρή.
    Γι' αυτό εμείς οι άνθρωποι την αποζητούμε με πάθος, αλλά μόλις τη συναντήσουμε τρομάζουμε και τρέχουμε να κρυφτούμε πίσω από το ψέμα.
    Από τις πιο όμορφες αναρτήσεις σου, συγκινήθηκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ναι, είναι το λιγότερο νομίαω που μπορούμε να κάνουμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ο κλέφτης γίνεται από ανάγκη. Μακάρι να μπορούσα να πω 'πάρε τον γαλαξία σου τον χαρίζω'.
    Ο Ρυόκαν, δάσκαλος του Ζεν ζούσε πολύ απλά σε μία μικρή καλύβα στους πρόποδες ενός βουνού. Ένα απόγευμα επισκέφτηκε την καλύβα ένας κλέφτης, αλλά είδε πως δεν υπήρχε τίποτε για να κλέψει.

    Γυρνώντας ο Ρυόκαν βρήκε τον κλέφτη και του είπε: «Ίσως έχεις έρθει από μακριά για να με επισκεφτείς και δεν πρέπει να γυρίσεις πίσω με άδεια χέρια. Σε παρακαλώ πάρε τα ρούχα μου ως δώρο». Ο κλέφτης μπερδεύτηκε. Πήρε όμως τα ρούχα και έφυγε.

    Ο Ρυόκαν στεκόταν γυμνός και κοίταζε το φεγγάρι. «Αχ καημένε φίλε» συλλογίστηκε, «μακάρι να μπορούσα να σου χαρίσω αυτό το πανέμορφο φεγγάρι...»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΦΙΛΗ!!
    ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ!!
    ΦΙΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΡΟΧΕΡΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος1/29/2011

    Πρέπει να προχωρήσουμε σε πράξεις
    Αρκετά με τα λόγια ..
    Κάκια μου αυτό για σένα !
    http://www.youtube.com/watch?v=CyTmq1Sfpvk

    Φιλία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλησπέρα, πρώτη φορά εδώ και ομολογώ πως τα κείμενα σου έχουν κάτι το ιδιαίτερο που σε καθηλώνει... μια ιδιαίτερη ευαισθησία!
    Σε ευχαριστώ για τις επισκέψεις και τα λογια σου και χαίρομαι ειλικρινά που σε γνωρίζω!
    όσο για το θέμα της συζήτησης εδώ, νομίζω δεν υπάρχουν πολλά να προσθέσω, έχουν ειπωθεί όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ρικάκι μου

    Ποτέ δε θα πάψουν να πεινούν οι καρχαρίες....

    Πρέπει απλά ΕΜΕΙΣ να αρνηθούμε να τους ταΐζουμε με τη Ζωή μας....

    όσο για όσους εκμεταλεύονται καταστάσεις ΤΟΝ ΑΔΙΚΟ ΑΥΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΘΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΜΑΛΛΟΝ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΒΡΗΚΑΜΕ.......

    κι αυτο με θλίβει πολύ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. bd

    Ανεφερα ήδη ότι ΔΕΝ δεχομαι να χρησιμοποιηθεί η ΦΙλΑνθρωπία μου για διαφημιστικά τρικ ΚΑΜΙΑΣ πολυεθνικής.....

    Η Παροχή Βοήθειας ΔΕΝ μπορεί να είναι σποραδική ή στιγμιαίας διάρκειας....

    Οφείλουμε να αναπτύξουμε Παιδεία Προσφορας...
    Θα μου πεις "Ρε Κάκια, τι ψαχνεις?.......εδω δεν έχουμε Παιδεία για ΤΙΠΟΤΕ ουσιωδες....κι εσύ κοιτας τα ψιλά γραμματα?..."

    Ναι....επιμενω.....

    Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ για να εχει αξιοπρέπεια και ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ σε βαθος χρόνου πρεπει να έχει ΜΟΝΙΜΟ χαρακτήρα......

    Κάθε μέρα να βάζουμε όλοι μισάευρω στον Παγκόσμιο Κουμπαρα για την ενίσχυση των Ασθενικών Ομαδων ανα τον Κόσμο....

    Φανταζει αναξιο το ποσο, μα με μεθοδικότητα και ΣΤΑΘΕΡΗ αποταμίευση θα μαζευτεί ένα ΑΞΙΟ ΠΟΣΟ το οποιο ΜΟΝΙΜΑ θα καλύπτει αναγκες που προκύπτουν.....

    Όσο για το ΜΕΛΙ, ανεφερα πιο πανω ότι η ΛΥΣΗ είναι ΟΧΙ οικονομική Βοήθεια, μα ΚΥΡΙΩΣ Υλική Βοήθεια σε Ρουχα και τρόφιμα.....

    εεεε, ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ας τα αναλάβει η ΕΞΟΥΣΙΑ, γαμωτο......αυτοι πια ΤΙΠΟΤΕ δε θα κανουν????
    μονο θα στηρίζουν τς κερδη των ΤΡΑΠΕΖΩΝ του ΚΟΣΜΟΥ?....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Έσπερε

    Συμφωνώ με την ΑΝΩΝΥΜΗ φιλανθρωπία....

    Δε χρειάζεται να φαίνεται και πιστεύω ότι ΟΝΤΩΣ ΔΕ αυτοπροβάλεται ο Αληθινός Φιλάνθρωπος...

    Αληθινός Φιλάνθρωπος= αυτος που σε μόνιμη βάση στηρίζει κοινωνικές ομάδες με προβλήματα, χωρίς να εχει την αναγκη να φανει.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. iamaticus

    Αυτοί οι λίγοι είναι τόσο αρκετοί, ώστε να σηκώσουν το Βάρος της Ανωνυμης Προσφοράς που προαναφέρθηκε....

    Συμβιβάζομαι μόνο στην ύπαρξη μιας διασημότητας για αρχική ενεργοποίηση μέσω διαφημιστικών σποτ, ΧΩΡΙΣ όμως να καρπείταικάποια εταιρεία το αποτελεσμα της Ενεργοποίησης και ευαισθητοποίησης των Πολιτων.....

    Οι προσπάθειες να είναι ανεξάρτητες προς την ενίσχυση μη κερδοσκοπικών Οργανώσεων, που ήδη προσφέρουν μεγαλο Έργο προς αυτην την κατευθυνση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ελένη μου

    παιδικά γράφω.....

    Αποτυπωνω το παιδικό μου παραπονο....
    και τη δυστυχία μου να νιώθω απραγη μπρος στο γιγάντιο αυτο πρόβλημα της παγκόσμιας φτώχειας...

    καίω τα σχολικά μου βιβλία και
    ζητώ κάποιον να με ΜΑΘΕΙ να αρπάζω τη ΖΩΗ για μενα και για εκείνο το Γλυκό Στιχάκι, ΤΟ ΠΑΙΔΙ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ιονά

    αν πρόκειται τα 5 ευρώ να διατεθούν εξολοκληρου στις Ασθενικές Κοινωνικές Ομάδες,
    τότε έχω έναν ακόμη λόγο να διαβάσω με αμέτρητες επαναλήψεις το όμορφο κείμενό σου......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. vagnes

    Διατύπωσες τη ΦΡΑΣΗ-ΚΛΕΙΔΙ:


    Και ζήτησε το Γλυκό Στιχάκι, το ΠΑΙΔΙ, από τον Ποιητή:
    -Να γράφεις και να πράττεις Ποίηση!......



    αυτο....
    μονο αυτο........

    και ο Κόσμος θα γίνει ... Ποίημα........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Υπέροχε Στρατή

    τα πολλά λόγια είναι περιττά......

    Μην κοιτάς που εγώ έχω ροπή προς τη φλύαρη επανάληψη των Σκέψεών μου...

    Θαυμάζω τη λιτότητά σου και μέσα της βρίσκω την ουσία που εγώ δεν κατάφερα ακόμη να συμπυκνώσω σε λίγες λέξεις.....

    Σε φιλω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. AnD

    θα απαντήσω ταυτόχρονα και σ'αυτο που ανέφερε ο bd
    "Ο Σκοπός Αγιάζει τα Μέσα"

    Όχι..δε συμφωνω....

    ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΙΑ να μαζευονται χρηματα για αυτα τα ματακια που είναι γεματα φόβο, ανασφαλεια και θλίψη και κάποιοι να δοκιμάζουν το ΜΕΛΙ....

    ΟΧΙ......
    πρεπει να διασφαλιστεί με ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ η ακέραιη καταθεση ΟΛΗΣ της προσπάθειας στο ΠΑΙΔΙ.....

    αλλιως είμαστε άξιοι της μοίρας μας....

    ΣΗΜΕΡΑ οι μεσαζοντες θα φανε το 50% του Ποσού που μαζευτηκε και η ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΛΕΓΧΟΥ αύριο θα τους δωσει το δικαίωμα να Φανε το 70% κ.ο.κ.

    Αν δεν Υπαρχει ΕΛΕΓΧΟΣ ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ γίνεται άπληστος και πλεονέκτης.....

    δε σέβεται ΟΥΤΕ ΙΕΡΟ, ΟΥΤΕ ΟΣΙΟ, ΟΥΤΕ τον ΙΕΡΟ ΣΚΟΠΟ της κάθε μας προσπάθειας....

    και αυτο εχει αποδειχθει επανηλημενα...

    ΕΠΙΜΕΝΩ

    είναι αδικία να ΜΗΝ διασφαλίσουμε ΟΛΟ το ποσό να ΦΤΑΣΕΙ ακεραιο στο ΣΚΟΠΟ του......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Αλατάκι μου

    ΣΥΝΙΣΑΜΕΝΗ ΔΥΝΑΜΗ

    αν μαζευτουμε οι μπλοκερς, οι πολίτες με τον ένα ή τον άλλο τρόπο μπορούμε να κάνουμε την ΟΥΤΟΠΙΑ πραξη......

    ΧΩΡΙΣ μεσαζοντες και καθοδηγητες κερδοσκόπους...


    Μόνο εμεις...

    τόσο απλοί,
    τόσο μικροί,
    τόσο ουσιώδεις
    και ανιδιοτελεις.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Γιωργο

    σκεφτόμουν την εξελιξη αυτης της ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ, και οφειλω να ευχαριστησω ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ την Ίριδα για την ευκαιρία που μου έδωσε.....

    Μονολογώντας είπα:

    -και τώρα Κακιούλα?....
    παμε παρακατω?....
    σκεφτεσαι ΤΙ θα αναρτήσεις αύριο ή μεθαύριο?...
    θα κλείσει το θεμα έτσι?.....

    ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ....
    είναι σαν να ΥΠΟΓΡΑΦΩ την παθητική μου σταση....
    και δεν το ΑΝΤΕΧΩ...

    δε θα ΜΕ αντεχω μετα....

    ΑΥΤΟ ΤΟ "ΛΙΓΟΤΕΡΟ" που μπορουμε να κάνουμε ΟΦΕΙΛΕΙ να γίνει, εξω από χορηγούς και κερδοσκόπους....

    Ίσως να κλείσουμε ΡΑΝΤΕΒΟΥ ολοι οι μπλοκερς στον Ερυθρό Σταυρό της περιοχής μας όπου συλλεγονται Ρουχα, Τροφιμα και Παιχνίδια και να προσφερουμε ΟΤΙ μπορει ο καθενας.....

    ΑΛΛΑ

    ΕΠΙΜΕΝΩ ΞΑΝΑ

    ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΗς ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΑΝΑ ΤΑΚΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ......

    αλλιως είναι μισή η προσπάθεια....

    ή μπορούμε να κινήσουμε τις διαδικασίες να γίνουμε ΟΛΟΙ Αναδοχοι Γονείς στην Acion Aid.....

    ΔΥΟ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ ΛΥΣΕΙΣ...


    θα τις παρουσιάσω στην επομενη αναρτηση....

    για ενημερωση ολων των επισκεπτών της Σελίδας μου....

    ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ υιοθετεί ΜΙΑ από τις δύο λύσεις.....

    φυσικά οποιος θελει δεν υιοθετεί καμία...μα αυτος πια θα ειναι υπολογος στη Συνείδησή του......



    Σε φιλω με ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ευχαριστω για την ενεργή συμμετοχή σου σ'αυτο το τόσο βαρυσήμαντο θέμα.......

    Νιωθω μία ανακούφιση, γιατι βρήκα τρόπο να ξεφύγω από την Μικρότητά μου, και το ΛΙΓΟ μου να κανω ΠΟΛΥ μεσα από την Απόφαση της Σταθερής Προσφορας.....

    ΤΩΡΑ
    ΕΔΩ
    σ'αυτο το Σημείο
    μπορω να Νιωσω ΔΥΝΑΤΗ
    ανεξαρτητα από τη ΔΙΑΠΛΟΚΗ που ανθίζει στα χερια των ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ που αδρανουν μονιμα απεναντι στην ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ κοινωνική πολιτική..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Γουίκα

    ίσως το Φεγγάρι να είναι μακρια....
    να μην είναι από...τυρί,
    όπως μαρτυρούσαν τα κομικς...

    μα μπορούμε να χαρίσουμε πολύτιμη Παραταση Ζωής,
    ώστε το πιτσιρικάκι να απολαύσει ΧΟΡΤΑΤΟ πολλά Φεγγάρια σε Πανσέληνο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. lourdi lourdaki

    κατι καναμε ε????

    τι λες???

    Καλό βραδάκι Κρητικάκι μου.....
    από ένα ετεροθελές αρεδφάκι σου που Λαχταρά να νιώσει Κρητικοπουλάκι.....


    φιλιά.....λάμψεις Σελήνης που λούζουν μονιμα την Υπεροχη Κρήτη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Δημήτρη

    αυτοι οι καλλιτεχνες-δημιουργοί-Ανθρωποι εχουν προσφερει Ιδεώδη που μας άνοιξαν το Δρομο για να Γινουμε Αυτο που Είμαστε......

    και σήμερα νιωθω πως ΚΑΤΙ είμαι
    και
    ΔΕΝ υπαρχω τσαμπα και Βερεσέ,
    όπως ανεφερα σε κάποιο σχόλιό μου χθες......


    Σε φιλω.........με μία συγκίνηση αναλογη της Υπεροχης Χροιας του Παπαζογλου....


    Εγώ δεν είμαι ποιητής είμαι στιχάκι
    είμαι στιχάκι της στιγμής
    πάνω σε τοίχο φυλακής
    και σε παγκάκι

    Με τραγουδάνε οι τρελοί και οι αλήτες
    καταραμένη είμαι φυλή
    με μιαν εξόριστη ψυχή
    σ' άλλους πλανήτες

    Εγώ δεν είμαι ποιητής
    είμ' ο λυγμός του
    είμαι ένας δείπνος μυστικός
    δίπλα ο Ιούδας κλαίει σκυφτός
    κι είμ' αδερφός του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Mariela

    ναι....

    στο σημείο αυτό, κι εγώ νιώθω ότι έχουν ειπωθεί ΟΛΑ,
    ΚΑΙΡΟΣ πια να γίνουν και πραξη....

    Σε φιλώ γλυκά.....

    Ευχομαι καλό Βραδακι ΣΕ ΟΛΟΥΣ

    και το τραγουδι αφιερωμένο από καρδιάς....


    http://www.youtube.com/watch?v=b7bsA48gH7w

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Κάκια μου,

    ποιήτρια αγαπημένη,

    Φιλώ την Ψυχή Σου!..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Υπέροχη Πυρφόρα μου

    σ'αυτήν την Ψυχούλα μας
    κρύβεται η Άφθαρτη Ομορφιά της Ύπαρξης...

    αν την καλλιεργήσουμε,
    τότε αγγίζουμε Παράδεισο...


    Σε φιλώ ολόγλυκα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Καλή μου,
    καλά κάνεις! Πλέξε σκουφάκια, πράξε ό,τι μπορείς!Αλλά αλλού έχουν κρύψει το κλειδί της αλυσίδας μας! Δες το zeitgeist 3o μέρος και θα καταλάβεις ότι όλα ξεκινούν από τη διαφθορά του χρήματος και τα παιδιά και εμείς είμαστε θύματα αυτού του καλά δομημένου σχεδιού εξόντωσής μας!
    Φιλί γλυκό και εγώ μαζί σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Κίρκη

    Μαγισσα ή θεότητα
    σε φορώ πάνω μου και μεταμορφώνομαι..

    ΔΕ θα με βρεις ξανα εμενα την ίδια..

    εγινα μία άλλη ήδη...

    μα πάλι ΕΓΩ στην πιο όμορφη έκδοσή μου
    που αμφοσβητεί ή αν θελεις ψυχικά Υπερβαίνει τους Οικονομικούς Υφαλους της Συνομοταξίας....

    Σε φιλω.....με αισιοδοξία που ξεχειλίζει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προεκτείνοντας την αφορμή...