Κάθε παραμύθι η ιδιωτική Αλήθεια του καθενός.

Κάθε παραμύθι η ιδιωτική Αλήθεια του καθενός.

Ο Νους που επινόησε μία Ιδέα, ποτέ δεν επιστρέφει στις προηγούμενες διαστάσεις του.

Η ευθύνη..

~Η ευθύνη~
Για ό,τι γράφεται σ'αυτό το χώρο δεν ευθύνεται το χέρι που γράφει.
Ευθύνεται αποκλειστικά και μόνο το Κίνητρο, που αδράχνεται μέσα από το σωρό του Μεγάλου Τίποτε,
από το ... χέρι που γράφει.

Σάββατο 26 Μαρτίου 2016

Τρόμο Κρατώντας



Την εικόνα δανείστηκα από εδω:
http://www.designntrend.com/articles/1277/20120229/relationship-between-wild-nature-human-wonderful-illustrations.htm


Σ' αυτό το σοκάκι
δεν επιτρέπεται να εισέρχεστε με κοστούμια
χαρτοφύλακες και τις νέες τεχνολογίες σας.
Προσβάλλεται η αρχέγονη φωτιά
που συμμαχεί με την ανάγκη μας για ζεστασιά
κι όταν αγριεύουν οι φωτιές
απειλούν τον κόσμο με εμπρησμό
ανεξέλεγκτα υπερβαίνοντας τις ψηφιακές σας προβλέψεις
με τη σιωπή τους να βομβαρδίζει τα πλούσια γραφεία σας
κόντρα στην καλοταϊσμένη πολεμική σας βιομηχανία
που στρώνει τραπέζι, χρόνια τώρα,
στο σύνορο του δικού μας υπαίθριου σπιτιού.

Σ' αυτή τη γειτονιά
ο άγραφος νόμος απαγορεύει στις απαγορεύσεις σας
να κυκλοφορούν με το δάχτυλο ορθωμένο
μπροστά στην υπερηφάνεια του απλού ανθρώπου.

Σ' αυτήν την γη
οι μάνες γεννούν ελεύθερους ανθρώπους
γιατί δεν έχουμε ανάγκη από σκλάβους, ήρωες ή θεούς.
Την αλάνα που παίζουν τα παιδιά μας
την προστατεύουν τα πουλιά
το ποτάμι που πλένουμε τα ρούχα, το κορμί και την ψυχή μας
το προστατεύουν τα φίδια.
Το δάσος που ερωτευόμαστε και δουλεύουμε
το προστατεύουν οι αγέλες των άγριων Εαυτών μας.

Είμαστε αυτάρκεις, δίκαιοι κι αθώοι
μα στην πρώτη εισβολή των στρατών σας
θα πάψουμε να γράφουμε ποιήματα
θα πάρουμε την ιστορία
με το μέρος της γενοκτονίας που μας ετοιμάζετε
και θα αρνηθούμε να καθίσουμε στην αναπαυτική ηλεκτρική καρέκλα
μπροστά στην παγκόσμια οθόνη
της δακτυλοδεικτούμενης έκθεσης του μη συμμορφωμένου
στα πρότυπά σας υπάκουου ανθρώπου.

Αν αψηφώντας την προειδοποίηση
και τρόμο κρατώντας
έφτασες ως το σύνορο της φωτιάς μας
ας συστηθούμε.

Είμαι ο άγριος Άνθρωπος.
Είσαι ο έχων τη δύναμη της παγκόσμιας υπογραφής
σε συνθήκες συνωμοσίας και μαζικής καταδίκης,
ο ισχυρότερος λένε όλων,
μα ακόμη δε δοκιμάστηκες στη μάχη σου
με την οργή του Ανθρώπου.

Ποιος από τους δυο μας είναι ο Τρομοκράτης λοιπόν;





Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016

αΔήλωτη



Ορμάνε οι υπάλληλοι στην περιουσία μου
που χάσκει αδήλωτη, φτωχή κι ανάξια λόγου
στο περιθώριο μιας ανυπόγραφης ζωής
που εκπρόθεσμη αναμένει έναν προικοθήρα νεκροθάφτη
μπας κι ανακαλύψει πού έχω θάψει το κορμί  μου,
ώστε να 'χουν ενδιαφέρον οι δίκες που θ' ακολουθήσουν
το κακούργημά μου να μη Δηλώνομαι.







Σάββατο 19 Μαρτίου 2016

Γόνιμος αντιπερισπασμός



Κοιτούσε η Άνοιξη τους φασίστες να οργώνουν τα χωράφια
μην και φυτρώσει ο ξεριζωμένος κι ανθίσει
και σε πείσμα προς τα μαχαίρια του μηχανήματος
που αναμόχλευε τη γη,
παραδίπλα απ' τον άγονο νου του μισανθρώπου,
άνθιζαν στις χούφτες αθέατων κηπουρών
μυρωδικά φρεσκομαγειρεμένης ανθρωπιάς
που χόρταινε ασθενείς κι οδοιπόρους.

Ποτέ δε μάθαμε ο ένας τ' όνομα του άλλου.
Mάς έφτανε που μας λέγανε ανθρώπους.






Τρίτη 15 Μαρτίου 2016

Κόντρα..


Η φωτογραφία.. διαδηλώνει εδώ:
http://www.gettyimages.com/detail/video/young-woman-lying-in-grass-cemetery-in-background-stock-video-footage/88030888


Πρέπει να μάθω να ζω μ’ όσα με στοιχειώνουν. Ίλιγγος, κλειστοφοβία κι αυτή η κυκλοθυμία που κάνει κύκλους γύρω από το σφαιρικό κύτταρο στο αίμα και στη σκέψη μου επηρεάζοντας την μετεωρολογία του είναι μου. Τελευταία διακρίνω σημάδια αποστασίας. Δεν συγχρονίζομαι μ’ αυτόν τον ελαττωματικό εαυτό. Αρνούμαι να συνεργαστώ. Πηγαίνω κόντρα. Θ’ αλλάξω.

Μπροστά στο γκισέ της τράπεζας.
-Υπογράψτε εδώ παρακαλώ, η υπάλληλος απευθύνεται σε μένα, επιστρέφοντάς μου την ταυτότητα, το βιβλιάριο,  τα λεφτά  και το αποδεικτικό ανάληψης χρημάτων.
Με κοιτάζω στην ταυτότητα. Το ένα μάτι μισόκλειστο. Χωρίς μακιγιάζ. Σαν χρόνια πριν ή χρόνια μετά. Με βλέμμα καταδίκης.
-Δεν είμαι εγώ αυτή, απαντώ στην υπάλληλο… Δεν υπογράφω…
-Μα τι λέτε; Κρατάτε 3 χιλιάδες ευρώ στο χέρι σας. Έλεγξα το βιβλιάριο και την ταυτότητά σας. Εσείς είστε στη φωτογραφία!.. Υπογράψτε παρακαλώ. Τι σας συμβαίνει;

Υπέγραψα; Δεν υπέγραψα; Δε θυμάμαι. Βγήκα από την τράπεζα απαρατήρητη. Δεν με καταδίωκε κανείς, μα ένιωθα κυνηγημένη, φυγάς και δραπέτης. Με γρήγορες κινήσεις πάλεψα να εξαφανιστώ. Κοίταξα τριγύρω. Δεν με καταδίωκε κανείς. Κανείς, εκτός από τον εαυτό μου.
Δεν  έχει κατάλληλη ώρα γι’ αυτό. Σου συμβαίνει σε κάποια στιγμή που ο αυτιστικός θόρυβος της πόλης υπνωτίζει τη σκέψη σου, μηχανικά αποκρίνεσαι στους γύρω σου παλεύοντας να ολοκληρώσεις  μία τετριμμένη διαδικασία που συμβατικά είχες αρχίσει. Όλα συμβαίνουν σε εκείνο το σχεδόν ανύπαρκτο ενδιάμεσο δευτερόλεπτο,  που σε εσωτερικό χρόνο ισοδυναμεί με μία ολόκληρη ώρα ή νύχτα (όχι μέρα, ποτέ μέρα. Νύχτα, που γίνονται οι βαθιές εξομολογήσεις και επανεξετάσεις του εαυτού).. Και προλαβαίνεις να βγεις από το σώμα σου, να σε δεις από μακριά, να μην σε αναγνωρίσεις, να μην αποδεχτείς την ταύτιση, «Εγώ είμαι Αυτή;», να μην θέλεις να ξαναμπείς σ’ αυτό το εγκλωβισμένο κορμί, να αρνείσαι να γίνεις Αυτή και να το σκας τρέχοντας … σαν φυγάς, σαν δραπέτης.

Έτρεξα μερικά μέτρα. Μία σφυρίχτρα τρέλαινε το μυαλό μου, σαν ένας τροχονόμος να  ήθελε να με ακινητοποιήσει για να  μου αποδώσει κλήση για ιλιγγιώδη ταχύτητα. Ο ίλιγγός μου επέστρεψε. Η αυτοαμφισβήτησή μου επίσης. Χιλιάδες σκυλιά του Παβλώφ είχαν τη μορφή μου και υποκαθιστούσαν τους περαστικούς στο δρόμο. Σιελογόνοι αδένες σήμαιναν πείνα. Οι διαφημιστικές αφίσες γελούσαν κοροϊδευτικά  στην εξαρτημένη  μου μάθηση. Εγώ, η καλύτερη μαθήτρια. Σ’ όλα τα εξαρτημένα ερεθίσματα της κοινωνίας αντιδρώ προβλέψιμα. Εκπαιδεύτηκα άριστα γι’ αυτό που προοριζόμουν: υπάκουος πολίτης, βουβή νοικοκυρά, συνεπής υπάλληλος.
Έτρεχα μ’ όλη μου τη δύναμη… να ξεφύγω... να ξεφύγω… να ξεφύγω... Νιώθω τρέχω ακόμη…

Άπλωσα το χέρι μου και σχεδόν σκαρφάλωσα στο πρώτο λεωφορείο που πέρασε από μπροστά μου. Η ψηφιοποιημένη φωνή ειδοποιεί:  «Επόμενη στάση ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΑ». Κοντεύουμε.  Εκεί που το χρήμα δεν έχει καμία αξία. Εκεί που αν δεν έχεις συμφιλιωθεί με τον εαυτό σου, δεν ησυχάζεις ούτε μέσα στον τάφο. Εκεί που σκάβουν τη νύχτα οι αιώνιοι σχιζοφρενείς, που  έζησαν νεκροί και πεθαίνοντας στοίχειωσαν βασανιστικά τ’ ανεκπλήρωτα όνειρά τους.

Κάθισα στην γαλαρία. Όπως τότε που πηγαίναμε εκδρομή στο γυμνάσιο. Ούτε τότε ήξερα ποια ήμουν. Τότε όμως είχα την εφηβική αυταπάτη πως διαμορφώνομαι. Τώρα; Στα 40; Τι δουλειά έχω στην γαλαρία του λεωφορείου με κατεύθυνση τα κοιμητήρια, με 3 χιλιάδες ευρώ στο χέρι, με δίχως ταυτότητα, με τον ίλιγγο να φέρνει παλίρροια στο αίμα μου, με την κλειστοφοβία να παραποιεί μεταμορφωτικά το λεωφορείο σε αστυνομικό όχημα μεταφοράς καταδίκων, με την ημέρα να νυχτώνει νωρίς, με την αγκαλιά άδεια από κείνα τα ουσιώδη, εκείνα που σε κάνουν να θέλεις να γυρίσεις πίσω στο σπίτι, στη ζωή σου, στο σώμα σου.

Κοιτάζω την αντανάκλαση του εαυτού μου στον καθρέφτη.
«Δεν είμαι εγώ..». Πνίγονται τα λόγια, ξεφεύγουν τα δάκρυα. Ανοίγω το παράθυρο. Βγάζω το χέρι έξω. Σκορπίζω το πάκο με τα πενηντάευρα. Κάνω ευτυχισμένους τους περαστικούς. Βυθίζω τον εαυτό μου στο κενό και πιάνομαι από τη χειρολαβή πατώντας το κόκκινο κουμπί της στάσης.
ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΑ.
«Θέλω να κατέβω. Από τη ζωή μου.»      

Απότομο χειρόφρενο. Μία σειρήνα σφυρίζει. Ένα ασθενοφόρο προσπερνά το λεωφορείο, εμένα και τη ζωή μου. Κάποιος πεθαίνει. Εγώ επιζώ. Δεν με ψάχνει κανείς. Η αστυνομία απεργεί. Οι καταζητούμενοι θα μείνουν καταζητούμενοι για λίγο ακόμη.
Σουρουπώνει.. Κρύβομαι στο άλσος με τους νεκρούς, κουλουριάζομαι αγκαλιάζοντας το άγνωστο αυτό σώμα μου και σαν τρελή συνομιλώ με τις σκιές.

«Πώς γίνεται η σκιά να έχει το σχήμα του πρωτότυπου, ενώ το πρωτότυπο δεν κατάφερε να  διαμορφώσει το είναι του; Δεν θέλω να πεθάνω ανώνυμη και ρομποτικά  πανομοιότυπη μέσα στο επαναλαμβανόμενο σκηνικό αυτού του κόσμου. Όχι σαν μία αναλώσιμη φιγούρα. Δεν θέλω να πεθάνω υπάλληλος. Δεν θέλω να πεθάνω στο διαμέρισμα του πρώτου ορόφου. Θυμάμαι τους ήρωες των ιστοριών που με μάγευαν μικρή. Πού πήγε η  μαγεία; Γιατί οι τσέπες του κορμιού μου είναι άδειες; Γιατί οι διάδρομοι της σκέψης μου απομονώθηκαν από την αυλή της φαντασίας; Γιατί τρέχω λαχανιασμένη σ’ αυτόν τον τεράστιο λαβύρινθο που μοιάζει να στήθηκε για να με παγιδεύσουν; Πιάστηκα στη φάκα; Και ποιος μου δίνει αυτό το μπολάκι με το φαγητό να καταλαγιάσει την πείνα που ένιωθα από  μικρή και ήθελα να καταβροχθίσω ολόκληρο τον κόσμο και να πιω τη ζωή μονορούφι; Με ποια  κατηγορία καταδικάστηκα εσώκλειστη εδώ; Αποκόπηκα από Μένα και  με πιάσανε οι δήμιοι; Θέλω να επιστρέψω. Πίσω. Σε κείνο το κοριτσάκι που κάθεται στα σκαλιά του σχολείου και δεν μπαίνει στην Α’ δημοτικού, γιατί υποψιάζεται πως οι δάσκαλοι δεν θα της επιτρέπουν πλέον να ζωγραφίζει με τις ώρες, θα της μάθουν κανόνες, κανόνες, κανόνες, θα της μάθουν να σκέφτεται όπως πρέπει, να ενεργεί όπως πρέπει, να κάνει ησυχία, να προσαρμόζεται,  να υπακούει, να υπακούει, να υπακούει...»

Σηκώνομαι όρθια. Τρέχω στους στενούς διαδρόμους από μνήμα σε μνήμα. Σαν θρανία παραταγμένοι οι τάφοι. Ορειβατώ προς την κορυφή του λόφου του νεκροταφείου, σαν  ν’ ανεβαίνω στην απάτητη κορυφή της ψυχής μου. Εδώ έρχεσαι πιο κοντά με τη ζωή, γιατί το τέλος σού θυμίζει πόσο πολύτιμος είναι ο χρόνος.  Εδώ έρχεσαι πιο κοντά με το θεό σου και ξαναβρίσκεις το δρόμο που άφησες μισοτελειωμένο κάπου εκεί στο δημοτικό, τη στιγμή που έμαθες επιτέλους – μετά από τόσες τιμωρίες ή υποδείξεις- να υπακούς, να υπακούς, να υπακούς…

Κοίταξα δεξιά κι αριστερά, προσανατολίστηκα και προσδιόρισα προς τα πού ήταν το δημοτικό σχολείο που φοίτησα. Άπλωσα το χέρι μου προς το κοριτσάκι που για 34 χρόνια καθόταν στα σκαλιά αρνούμενο να μπει στην τάξη της Α’ δημοτικού, όταν Εγώ διέσχιζα το διάδρομο με βουβό κλάμα. Πονά ο αποχωρισμός. Τότε αποχωρίστηκα τον εαυτό μου. Από κείνη τη στιγμή ως σήμερα, ήμουν η καλή μαθήτρια, η υπάκουη κόρη, η επιμελής φοιτήτρια, η συνεπής υπάλληλος, η υπομονετική ερωμένη, η συμβιβαστική γυναίκα, η υποτακτική πολίτης αυτής της χώρας. Με τον ίλιγγο να εμβολιάζει το αίμα μου με υψοφοβία. Έτσι είχα  άλλοθι για να κοροϊδεύω τον εαυτό μου λέγοντας πως ηθελημένα μένω «χαμηλά». Με την κλειστοφοβία μου  να με δένει πισθάγκωνα στον κέντρο του μικροσκοπικού μου διαμερίσματος. Με τους αρουραίους φόβους μου να χορεύουν τριγύρω αποθρασυνόμενοι, γνωρίζοντας  καλά πως πια δεν μπορώ ν’ αντιδράσω. Παρόμοιο χορό στήναν όλοι οι ιθύνοντες τόσα χρόνια πάνω στην αδυναμία μου ν’ αντιδράσω.

Έπιασα το κοριτσάκι από το χέρι ή το κοριτσάκι με άρπαξε από το φουστάνι της τρομαγμένης ψυχής μου. 
-Μου το υποσχέθηκες!, είπε το κοριτσάκι με έντονο παιδικό παράπονο. Μου το υποσχέθηκες πως θα οργώσουμε τη ζωή, πως δε θα μου αφήσεις ποτέ το χέρι, πως θα πάμε κόντρα, στους κανόνες, στους φόβους και θα κυνηγήσουμε το όνειρο.
Χαμήλωσα τα μάτια για τελευταία φορά.
-Η αστυνομία απεργεί. Το πιστεύεις; Η αστυνομία απεργεί! Ποιος θα το φανταζόταν! Η αστυνομία που μια ζωή την έχουμε να ταυτίζεται με το σύστημα, πάει κόντρα σ’ αυτό! Απέδρασα και δεν επιστρέφω στη φυλακή μου. Διάλεξε ένα όνομα. Θα ξαναγεννηθούμε, έστω σ’ αυτό το διήγημα, που θα θελα σαν τρελή να ήταν πραγματικότητα! Διάλεξε όνομα.
- Ελευθερία, είπε το κοριτσάκι και γύρισε την πλάτη στο σχολείο. Θα ξεκινήσουμε από τη δημόσια βιβλιοθήκη. Η Παιδεία είναι Δωρεάν, μα ο κόσμος δεν το ξέρει, γιατί δεν έχουν νομίσματα χρόνου  να πληρώσουν την αναζήτηση της Αλήθειας. Ο χρόνος μας είναι υποθηκευμένος στα χέρια εκείνων που μας έπεισαν πως τους χρωστάμε χάρη για τη μικρή μερίδα ουρανού που μας παραχώρησαν. Δεν χωράνε σ’ αυτό το εκτάριο ουρανού τα όνειρά μας. Άνοιξε το παράθυρο του μυαλού σου να σου δείξω τους γαλαξίες που σκοπεύω να φτάσουμε. Άνοιξε το βήμα της ψυχής σου και το σώμα θ’ ακολουθήσει. Μην φοβηθείς. Το άγνωστο αυτό σώμα σου τότε θ’ αποκτήσει συγγένεια με την ψυχή και εγώ δεν θα ‘μαι ένα ξένο κοριτσάκι από το  μακρινό παρελθόν σου. Θα είμαι Εσύ κι Εσύ θα είσαι Εγώ. 34  χρόνια σε περίμενα να γυρίσεις να με πάρεις μαζί σου. Να τηρήσεις τις υποσχέσεις σου.
-Νιώθω να ‘μαι Εγώ το κοριτσάκι κι Εσύ η Γυναίκα.
- Είναι που αρχίζω να γίνομαι Εσύ κι Εσύ Εγώ.

Ακούστηκαν σειρήνες. Στην οδό που ‘ναι παράλληλη με τους αδρανείς οριζόντιους διαδρόμους του νεκροταφείου γίνεται διαδήλωση. Η αστυνομία απεργεί. Ακούς; Η αστυνομία απεργεί! Ποιος θα το πίστευε!
Η ανάμνησή μου ζωντανεύει το κουδούνι του δημοτικού. Το θρανίο άδειο. Δηλώθηκε στο διευθυντή η απουσία  μίας μαθήτριας. Ενημερώθηκαν οι γονείς. Δηλώθηκε εξαφάνιση. Χτύπησαν τα Silver Alert. Σκάβω έναν λάκκο και θάβω την ταυτότητά μου. Σηκώνομαι και τρέχω. Με ψάχνουν όλοι, την ώρα που διασχίζω τους κάθετους διαδρόμους του νεκροταφείου και αναμιγνύομαι με τη διαδήλωση. Η ταχυπαλμία μου με σπρώχνει. Φωνάζω συνθήματα και κρατώ μία σημαία που ανεμίζει. Κοιτώ το πανό:
«Δε θα σε σώσει  κανείς. Μόνος σου μπορείς να σωθείς.
Κόντρα σ’ αυτό το σενάριο. Είμαστε εδώ… σήμερα και αύριο.»


Ο συγχρονισμένος αντίλαλος της διαδήλωσης με διαπερνά. Μοιάζει σαν όλοι να είχαν θάψει σε ένα μικρό λάκκο πριν λίγο τις παλιές τους ταυτότητες. Συγχρονίζομαι κι εγώ. Φωνάζω. Καίω λες από πυρετό. Με ψηλαφώ στο πρόσωπο. Μου μοιάζω, μα δεν είμαι εγώ πια ή, μάλλον, είμαι πιο Εγώ παρά ποτέ.






Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2014

Ενεργειακή Υπογραφή.....





Το Έργο Τέχνης που κοσμεί την ανάρτηση είναι κλεμμένο από τον σύνδεσμο που ακολουθεί, και οφείλω, σαν μικρό ανθρωπάκι κι εγώ να αναφέρω την ΕΠΩΝΥΜΙΑ της Πηγή μου:

http://www.tumblr.com/search/surreal%20universe



-Αυτή η καταπληκτική ζωγραφιά είναι της Αννούλας!... Σήκω Αννούλα να σε δουν οι συμμαθητές σου!

Η Αννούλα, μόλις 3 ετών, φοιτά κανονικά στον Παιδικό Σταθμό της Οδού Ψαλιδίσματα, εκεί όπου ο άνθρωπος ξεκινά να μαθαίνει επίσημα πώς να ξεχωρίζει από τους άλλους, πώς να δουλεύει για να αναδείξει τον εαυτό του, πώς να κλέβει την παράσταση, πώς να κερδίζει τις εντυπώσεις. Η Αννούλα είναι πολύ καλή μαθήτρια. Ακούει τη δασκάλα και τη μαμά της που την δασκαλεύει από το σπίτι "Να είσαι η καλύτερη της τάξης!", που σε ελεύθερη μετάφραση υποσυνείδητων υποτίτλων σημαίνει "μην αφήσεις κανέναν να είναι πιο πάνω από σένα".
Η Αννούλα ψηλώνει κάθε φορά που η κυρία διαλέγει να επιδείξει στην τάξη τη δική της ζωγραφιά και πάντα βάζει τα δυνατά της, ακόμη και ζωγραφίζοντας διαστημόπλοια, αν και τα μισεί, εφόσον είναι πέρα για πέρα γήινη. Ο Θωμάς είναι καταπληκτικός στα διαστημόπλοια, μα πάλι η Αννούλα ξεχωρίζει, γιατί ο Θωμάς δεν τραβά ίσιες γραμμές, και ζωγραφίζει με μία ιδιόμορφη τεχνική μουτζουρώνοντας σχεδόν αδέξια το χαρτί, ώστε στο τέλος να προκύψει το ονειρικό σκάφος που τον ταξιδεύει στο Σύμπαν. Και, δυστυχώς γι' αυτόν, ο Θωμάς ποτέ δεν υπογράφει τα έργα του.

Οι φοιτητές πληρώνουν τα συγγράμματα της Δημόσιας Δωρεάν Παιδείας και συμπληρωματικά γνωρίζουν πως στην "μαύρη αγορά" των σημειώσεων κυκλοφορούν καλογραμμένα σπιράλ από επιμελείς φοιτητές με επιχειρηματικό πνεύμα, φυσικά με την επωνυμία τους στο εξώφυλλο, όπου μπορεί ο καθένας να τα προμηθευτεί με την ανάλογη αμοιβή, που ο φοιτητής μοιράζεται με το φωτοτυπάδικο της Μελενίκου.

Παρόλο που όλοι μας νομίζαμε πως όλα έχουν ερευνηθεί, έχουν ειπωθεί, έχουν ανακαλυφθεί ή έστω τα είχε υποψιαστεί κάποιος πριν από μας, αυτή η Έρευνα που προσφάτως δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό "Επιτεύγματα Επιστημόνων" πραγματεύεται το πρωτόγνωρο και φυσικά είναι εργασία ενός μεταπτυχιακού φοιτητή, που το όνομά του αναγράφεται με ψιλά γράμματα στην τελευταία παράγραφο της εισαγωγής, ενώ το όνομα του επιβλέποντος καθηγητή φιγουράρει με γραμματοσειρά επιβολής δίπλα στον τίτλο της εργασίας. Κατοχυρώθηκαν τα πνευματικά δικαιώματα εις τους αιώνας των αιώνων αμήν.

Στο αμφιθέατρο του Α.Π.Θ θα πραγματοποιηθεί μία έκθεση φωτογραφίας από ερασιτέχνες φωτογράφους, φοιτητές των σχολών, με θέμα "Ανώνυμη Ματιά"... Ο φωτογράφος καλείται να δει τη Ζωή με άλλα μάτια από αυτά που εκπαίδευσε μέσα στην κοινωνία των ανθρώπων. Καλείται να υπερβεί τους τυποποιημένους κανόνες φωτογράφισης, να ανακαλύψει γέφυρες ανάμεσα στο μικρόκοσμο και στο μακρόκοσμο και με γυμνό φωτογραφικό φακό, με γυμνό μάτι και χωρίς εξοπλισμό να ανακαλύψει το σωματίδιο του Θεού, χωρίς άλλον επιταχυντή από αυτόν του Νου. Ο μόνος κανόνας είναι πως τα Έργα θα αναρτηθούν ανώνυμα. Η τρελή καθηγήτρια που σκαρφίστηκε την ιδέα την παρουσίασε στον Πρύτανη εγγράφως, ζητώντας παράλληλα να παραχωρηθεί το Αμφιθέατρο για να εξυπηρετήσει τους σκοπούς της εκδήλωσης. "Αν εμφανιστεί έστω κι ένας συμμετέχοντας θα υπογράψω ολογράφως για να διατεθεί το αμφιθέατρο" απάντησε αποστομωτικά ο Πρύτανης.

Γέλασε μέσα της η καθηγήτρια. Τόσα χρόνια από την έδρα των εισηγήσεων, προεκτείνει το μάθημα σε μύηση των φοιτητών σε μία Τρέλα που ξεπερνά την ματαιοδοξία των αξιοθρήνητων ανθρώπων, υπερβαίνει τα ονόματα, διαγράφει τις διαχωριστικές γραμμές ανάμεσα στο "Με λένε, Σε λένε" και το τμήμα της ολόκληρο είναι ένα Υπερβατικό Ον που μόνη του ταυτότητα έχει το Ενεργειακό του Αποτύπωμα...

200 Αιτήσεις Συμμετοχής. "Το αμφιθέατρο θα αποδειχθεί μικρό!" σκέφτηκε η Τρελή. "Απέναντι είναι το Αλεξάνδρειο!" τόλμησε να καλπάσει ο λογισμός της με ένα σάλτο ελιγμού σαν εκείνα που πραγματοποιούσε ο Γκάλης το '87 πριν ακουστεί από τα μεγάφωνα το The Final Countown. Παρουσίασε στον Πρύτανη τις συμμετοχές. Στα λεπτά που εκείνος έμεινε σαστισμένος τον αποστόμωσε "Δεν το θέλω το Αμφιθέατρο. Είναι μικρό. Θα κάνω αίτηση στο Δήμο Θεσσαλονίκης για το Αλεξάνδρειο Μέλαθρον".... "Είσαι Τρελή" της απάντησε ο πρύτανης..... "Γι' αυτό επιβιώνω εδώ μέσα" απάντησε και φωτογράφησε την μικροαστική του νοοτροπία, με μάτια που γυαλίζουν.... εκείνα του Τρελού!...

Οι κυριούλες της σειράς με τα πτυχία πολλών επιπέδων επιμόρφωσης και των επώνυμων ερευνών επισκέφτηκαν πρώτες την Έκθεση. "Ανώνυμα Έργα!... Τί κρίμα να μην αποδοθούν βραβεία και έπαινοι στους Καλλιτέχνες με την τόσο ιδιαίτερη ματιά!... Και ποιος διοργανώνει τελικά την εκδήλωση?..."

Εμφανίστηκε ο εκπρόσωπος του Δήμου.
"Ο Εμπνευστής φυσικά επέλεξε να διατηρήσει την Ανωνυμία του. Η πεποίθησή του είναι πως τα γήινα έργα, εικαστικά, λογοτεχνικά, αρχιτεκτονικής, οφείλουν να έχουν Υπογραφή, όπως οι Αιτήσεις, οι Υπεύθυνες Δηλώσεις, τα Πτυχία, ... Τα συμπαντικά Έργα δεν έχουν ανάγκη από γήινες υπογραφές φιλόδοξης ματαιότητας. Τα συμπαντικά Έργα φέρουν Ενεργειακό Αποτύπωμα της Ψυχής που τα δημιούργησε. Η Ψυχή είναι Ενέργεια και ταξιδεύει άφθαρτη στο ΧωροΧρόνο.... Στο παρόν ΧωροΧρονικό στιγμιότυπο μπορεί να ντύθηκε με το οποιοδήποτε ανθρώπινο όνομα... Τί νόημα έχει σε μία Διαχρονική Δημιουργία μία προσωρινή υπογραφή?... Τί παραπάνω πληροφορίες θα προσφέρει για την Νιρβάνα στην οποία εισήλθε ο Νους για να συλλάβει και να υλοποιήσει την υπερβατική αυτή Ιδέα?....."

Κανείς δεν ξαναρώτησε "Ποιος υπογράφει εδώ?"...

Η Τρελή Καθηγήτρια πήρε σύνταξη λόγω ασθένειας.... Πέθανε όπως πεθαίνουν οι άνθρωποι.... φθαρτή, ευάλωτη, αναλώσιμη... Η Ενέργειά της όμως ξεπέρασε το φράγμα της πεπερασμένης Πατρίδας του Ανθρώπου και πλέον Φωτογραφίζει Αστέρια, Κομήτες και Γαλαξίες, γνωρίζοντας πως ο Μεγάλος Καλλιτέχνης που τα δημιούργησε παραμένει Μέγας Ανώνυμος και Άμορφος, ακόμη κι αν ο ανθρωπάκος για να νικήσει το Φόβο του Αγνώστου τον ονόμασε θεούλη και του έδωσε ανθρώπινη μορφή και χαρακτηριστικά....







Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

Υπερωρίες...




Το Εικονο"γραφείο"  μου εκλάπη από εδω:
http://www.gettyimages.com/detail/photo/surreal-writer-royalty-free-image/158326970



Κάθομαι στο γραφείο
υπάλληλος καλωδιωμένης απόδοσης
ελέγχομαι από το σύστημα
και εξυπηρετώ τους σκοπούς του
πληρώνομαι για να τρέχω με τα δάχτυλα
πάνω σε χιλιόμετρα πληκτρολογημένων εγγράφων
μα οι προϊστάμενοι ποτέ δε φαντάστηκαν
πως όταν σε σκέφτομαι
σμήνη άγριων πεταλούδων
το σκάνε από το στήθος μου
ανακατεύουν τον μουχλιασμένο αέρα του κλειστού χώρου
και τα μαλλιά μου
βελούδινες τρυφερότητες
μπλέκονται στα δάχτυλά μου
και σβήνουν με τη γλώσσα
τα ορθογραφικά λάθη του συστήματος
από όλες τις εκτυπώσεις του μυαλού μου
αφήνοντας μόνο τ' όνομά σου
χαραγμένο με την λεπίδα του ματιού μου
παντού
με την Ανορθόγραφη Γραμματική του Έρωτα
που υπερβαίνει τα Αξιώματα των μαθηματικών
και διδάσκει στον κόσμο
πως ο μόνος Εργοδότης
είναι ο Εμπνευστής της Ύπαρξης,
Εκείνος που σε πληρώνει με νομίσματα Ευτυχίας
και ποτέ δεν θα του αρνηθείς
ούτε μία Υπερωρία Ζωής!...










Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2014

ΔιΚαίωση..




Οι Συμπαντικές Συντεταγμένες της Φωτογραφίας:
http://imgarcade.com/1/space-love/



Όταν σε χάνω
όλη η σκόνη του σύμπαντος
γεμίζει τη ζωή μου
μ' άχρηστα αντικείμενα
με περιττές διαδικασίες
και νεκρά κύτταρα συναισθημάτων
ενός οργανισμού σε αποσύνθεση
άμορφη ύλη
εκατομμυρίων ετών
Εγώ
και βαθαίνω στο νεκροταφείο
της Μαύρης Διαστημικής Τρύπας
που γεννιέται στο κέντρο του μυαλού μου
ένα κενό με ρουφά
και όταν σε χάνω
χάνομαι... χάνομαι... χάνομαι
με δίχως αντίλαλο απουσίας
οι θάνατοι δεν έχουν στόμα
μόνο μάτια που κοιτάνε φοβισμένα...

Όταν έρχεσαι
δεν υπάρχει σκόνη
τ' αντικείμενα που αγγίζω
έχουν αισθήσεις και μ' ερωτεύονται
οι Reflections του Εαυτού μου πολλαπλασιάζονται
στο κάτοπτρο του Μυαλού σου
από τις πηγές μου αναβλύζουν
ερωτόνια
που δημιουργούν το σύμπαν από την αρχή
κι Εγώ
ασχημάτιστη ύλη
εκατομμυρίων ετών
ξαναγεννιέμαι -πρώτη φορά έτσι-
και συνεχίζω γύρω σου τον Συμπαντικό Χορό μου
από εκεί που τον αφήσαμε πριν λίγο...

Λίγο.
Δεν ξέρω πόσο διαρκεί.
Μαζί σου
ενοποιήθηκε ο Χρόνος
με το Συναίσθημα,
εκείνο που κάνει τους Ανθρώπους Αιώνιους.


-----------------------------------------




Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2014

Υπότιτλοι Αρχής...


Το πρωί ανατέλλω
χαϊδεύω τη γάτα
με φιλάω στον καθρέφτη
-ναι, μ΄αγαπάω τα πρωινά-
καλημερίζω τους γείτονες
χαμογελάω στον τροχονόμο
-ανθρώπινα-
είμαι ανοιχτή στα παιδιά
δεκτική προς όλους
-καλοπροαίρετα, δεν περιμένω επιστροφές-
συνεργάζομαι με τους συναδέλφους
είμαι συνεπής στις προθεσμίες
εμπλέκομαι με πολλά
στέλνω mail
οργανώνω εκδηλώσεις
παρακολουθώ τηλεδιάσκεψη
ενημερώνομαι
διαβάζω βιβλία
γράφω στο περιθώριο
διαβάζω κείμενα φίλων
κι ενίοτε σχολιάζω
ποτέ δε θα με δεις με εφημερίδες
εκτός τις σχολικές
ποτέ δεν παρακολουθώ τηλεόραση
μόνο κινηματογράφο
-τα λεφτά μου δεν φτάνουν πια-
τα μεγάλα θέματα τα συζητώ
με τον ζητιάνο στο δρόμο
με το παιδί
με την γιαγιά στο χωριό
ποτέ με τον δήμαρχο
ποτέ με τον βουλευτή
αυτοί δε συγκρατούν το μικρό σου όνομα
εκτός κι αν θέλουν να σε χρησιμοποιήσουν
ή να σε βλάψουν.
Με ξέρει με το μικρό μου η ταμίας στο σούπερ μάρκετ
η κυρία στο φούρνο
όλοι οι γονείς των μαθητών μου
ο συντονιστής της συνάντησης εκπαιδευτικών του ΠΑΜΕ
εχθροί και φίλοι
μα το όνομά μου ποτέ δεν είχε τόση αξία
όση όταν το προφέρεις
η μέρα μου δεν έζησε τέτοιες κορυφώσεις
όπως όταν είναι να σε δω
η στιγμή μου ποτέ δεν έπαιρνε παράταση ευτυχίας
η ευτυχία μου ποτέ δεν έπαιρνε παράταση ζωής
και όταν κάποιες νύχτες με σκοτώνεις
ξαγρυπνώ ως το πρωί από το θάνατο
και σε κοιτάζω αθόρυβα
καθώς κοιμάσαι αγκαλιά με το άψυχο κορμί μου
που σαν από θαύμα
όσο το αγγίζεις επιμένει να αναπνέει...

Το πρωί ανατέλλω
με τον ίδιο τρόπο
μόνο και μόνο για να Δικαιώσω το Θαύμα
που διαρκώς ποντάρει επάνω μας...









Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2014

Μυστήριο...






Είναι δύο Άνθρωποι 
που ο Ένας έχει μέσα του 
το μυστικό του Άλλου. 
Ο μόνος τρόπος 
να ξεκλειδωθούν τα Μυστήρια 
είναι το Ολοκληρωτικό Φιλί.... 
όπου η Γλώσσα του Σώματος 
αγγίζει την Ψυχή.....






Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014

Αγράμματοι...



Μη με ρωτάς
γιατί μείναμε αγράμματοι.
Είναι που δεν ανακαλύψαμε
το αλφάβητο των συναισθημάτων.

Πήρα μία γάτα.
Μου διδάσκει
αφή και γουργουρητό.
Πράγματα ξένα ή απαγορευμένα
στο σχολείο.

Πήρες έναν σκύλο.
Σου διδάσκει
ανθρωπιά.
Πράγμα ξένο ή απαγορευμένο
στην κόλαση.

Μη με ρωτάς
γιατί μείναμε αγράμματοι.
Είναι που έχουμε μητρική μας γλώσσα
τη γλώσσα των ανθρώπων.

Πήρα μία γάτα
πήρες ένα σκύλο
μα όσο φοράμε στον λαιμό μας
το κολάρο του αφεντικού
αγράμματοι θα μένουμε
όπως τόσα χρόνια μένουν οι ανθρώποι.