Κάθε παραμύθι η ιδιωτική Αλήθεια του καθενός.

Κάθε παραμύθι η ιδιωτική Αλήθεια του καθενός.

Ο Νους που επινόησε μία Ιδέα, ποτέ δεν επιστρέφει στις προηγούμενες διαστάσεις του.

Η ευθύνη..

~Η ευθύνη~
Για ό,τι γράφεται σ'αυτό το χώρο δεν ευθύνεται το χέρι που γράφει.
Ευθύνεται αποκλειστικά και μόνο το Κίνητρο, που αδράχνεται μέσα από το σωρό του Μεγάλου Τίποτε,
από το ... χέρι που γράφει.

Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Αναλυτική Γεωμετρία - ο Χώρος μου...

Εκεί ζω..... και σας οφείλω μία περιήγηση στα...μέρη μου..... έστω και σαν δεύτερη προσπάθεια Ταξιδιού.... Γεννιέσαι πραγματικά την πρώτη φορά που ορίζεις τον εαυτό σου. Γεννήθηκα πάνω σε μία φιλόδοξη καμπύλη. Φιλοδοξία της οι ατέρμονες επαναλήψεις ημικυκλίων, η διάθλασή της σε διάφανα επίπεδα φανταστικού χώρου, η επιμήκυνσή της μέχρι το ασύλληπτο όριο της σκέψης. Με τον καιρό αποκτώ το σχήμα και τις ιδιοτροπίες της. Ψέματα δε μου τάζει, γιατί η αναλυτική γεωμετρία είναι ταγμένη στην αλήθεια των συμπερασμάτων μέσω λογικών υποθέσεων. Το μόνο μου πρόβλημα είναι πως μερικές φορές εμπλέκεται στη διαδικασία η φαντασία μου και οι λογικές υποθέσεις αποκτούν υπερβατικό χαρακτήρα στο πλαίσιο της ρεαλιστικής προσέγγισης. Εκεί αρχίζω να ταλαντεύομαι ανάμεσα στο υπαρκτό και στο ιδεατό. Διόρθωσέ με, όταν με βρεις να αποπροσανατολίζομαι και να κρύβομαι σε εξισώσεις ευθειών. Δεν μου πρέπουν. Εγώ γεννήθηκα για τις υπερβολές. Ούτε καν για τις πλήρως ορισμένες ελλείψεις. Δεν μου ταιριάζουν οι διακριτές θέσεις σημείων. Τείνω πάντα προς το αταίριαστο, το αδιανόητο, το ασαφές. Με γοητεύει το ηλιοβασίλεμα απ’ το μέγιστο της καμπύλης μου. Εκεί εκπαιδεύομαι να αντέχω το βάρος ενός μεγάλου εκθέτη, να ορίζω το δεκαδικό λογάριθμο της ευαισθησίας μου και να κρύβω στη σκιά μιας ρίζας ό,τι κρατώ μέσα μου και θέλω ν’ ανθίσει προστατευμένο απ΄ την τάση των ανθρώπων να ορίζουν τα πάντα και να τα απομυθοποιούν. Εγώ χάνομαι σ’ έναν περιοδικό αριθμό που παλεύει να ορίσει την τελευταία επανάληψη των ψηφίων του! Αν με ψάξεις θα με βρεις στις σελίδες της Αναλυτικής Γεωμετρίας μιας ελαφροΐσκιωτης ύπαρξης.

25 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΥΠΕΡΒΑΛΕΙΣ !! Από την καμπύλη της υπερβολής είσαι πλασμένη !

ΠΑΡΑΒΑΛΕΙΣ λανθασμένα συμπεράσματα.

Μεγάλο πράγμα η Αναλυτική ¨οντως !

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

παντα μου αρεσε να κανω σχηματα παντα ηθελα να φτιαχνω γωνιες κυκλους πυραμιδες μα πιο πολυ να ζωγραφιζω εσενα ... σε εψαξα και σε βρηκα τωρα δεν σε αφηνω θα σε κρατω εκει στο ηλιοβασιλεμα ...μαγισσα μου καλησπερα!

Christina είπε...

Ο χώρος σου; Το άπειρο...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Ρούφηξα την κάθε ευθεία, την κάθε υπαρκτή ή ιδεατή πλευρά της ταλάντευσης σου.
Με τύλιξε "το αδιανόητο", "το αταίριαστο" "το ασαφές"!
Με συνεπήρε η γοητεία των σελίδων τούτης της "Αναλυτικής Γεωμετρίας" σου.

Γιώργος είπε...

Πρώτη φορά διανοούμαι πως η Γεωμετρία μπορεί να κρύβει τόση Ποίηση...

Ανώνυμος είπε...

You Tube: Νικος Ξυλούρης Γεννήθηκα σε μια στιγμή.
τι άλλο θα μπορούσα να σου στείλω?

Φιλιά κρητικοαφρικανικα!

filos ton Maasai

Α.ΔΣΣΣΔΦΣ είπε...

Καλα ολα αυτα γλυκυτατη (+)ταξιδιωτισσα..Οσα μπορω να κατεχω και ετσι να καταλαβαινω τις αντιστοιχιες με το λογο θα τα χαρακτηριζα για μια ακομα φορα σχεδον μαγικα. . .
Αλλα για τα υπολοιπα, για τους υπολοιπους? Με μας που δεν ποτε δεν μαθαμε να λυνουμε εξισωσεις Β' βαθμου τι γινεται??... :)

Σου στελνω ενα τεραστιο φιλι.
Εχω τοσο ομορφη διαθεση σημερα! :))

kariatida62 είπε...

Μόνο εσύ μπορείς να μου αποδείξεις την ποίηση που κρύβει η Γεωμετρία. Μπλέχτηκα στις καμπύλες και τις ταλαντώσεις σου και χάθηκα στο δικό σου Απειρο...
Φιλιά Τσιγγάνα της υπερβολής, του αταιριαστου,του αδιανόητου και ασαφούς!

Νimertis είπε...

Νομίζω ότι μετά την Υπατία, είσαι η πρώτη γυναίκα που 'είδε' και ύμνησε την ποίηση των σχημάτων, των γραμμών, των καμπυλών, των αριθμών... ιέρεια εκείνη σε εποχές μεταιχμιακές και παράξενες... κι εσύ όμως ιερουργείς σε εποχές άνυδρες, θλιπτικές, Ιουράσιες... εποχές αφανισμού 'ειδών' αλλά και 'ποιοτήτων'...
θαυμασμός και όχι μόνο...
οι μεγάλοι διδάσκαλοι της Αλύσου θα είναι υπερήφανοι για σένα!
Φιλιά!

~reflection~ είπε...

Αυτές τις μέρες μη με ψάξετε!!!..

Θα λείπω Χαμένη σε Τόξα Ημικυκλίων μιας Γεμάτης Στροφής 360 μοιρών της Καρδιάς στο Επίπεδο ενός και μόνο Τραγουδιού...

{για Σένα}


http://www.youtube.com/watch?v=plUhEOYTnhA

Ανώνυμος είπε...

εκεί ζω και κινούμαι γύρω από τον εαυτό μου...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

σ ευχαριστω!!!

α Κενταύρου είπε...

Αποφάσισες να οριστείς στο χώρο της αναλυτικής Γεωμετρίας σαν υπερβολή.Τότε πράγματι στις καμπύλες σου πλησίασες τη κεντρική γραμμή ,σαν ευθεία της υπερβολής είσαι ασύμπτωτη στη κεντρική γραμμή.
Αν μελαλαχτείς και γίνεις αστρικό αντικείμενο τότε είσαι κομήτης σε υπερβολική τροχιά θα απομακρυνθείς στο μέλλον και δεν θα γυρίσεις πίσω!Η περιοδικότητα δεν σου ταιριάζει!

MeLoDy είπε...

http://youtu.be/Z74dj8PpR4s
"g"

lourdi lourdaki είπε...

KAΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!
ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!
ΣΕ ΦΙΛΩ!!!

Magia da Inês είπε...

º°♥.¸Amiga.•✿♫°

Só sei dizer uma coisa... todos nós ansiamos por liberdade!...

Bom fim de semana!
Beijinhos

¸.•´*✿♫°`•.¸¸
°•♥°Brasil°•♥°
♥♥ •.¸¸¸¸.•´º°

ΔΗΜΗΤΡΑ - ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ είπε...

Καλημέρα και Καλή Μεγάλη Εβδομάδα φίλη μου!!!!

δήμητρα♥♥♥q είπε...

Κάπου σε βρήκα νομίζω...

Καλές διακοπές σου εύχομαι. Να περνάς καλά.
:))))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Πασχαλινές δέξου ευχές, απο τη καρδια βγαλμένες, ολες οι μέρες της ζωής σου να΄ναι αναστημένες!
ΚΑΛH ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

Bitch είπε...

Σου στέλνω την αγάπη μου
(δίχως στίχους)!!!

ποιώ - ελένη είπε...

Ζεις στο αγεωμέτριτο άπειρο
εκεί ο χωροχρόνος σου
Ζηλεύω το τόπο σου
πολλά φιλιά

Άθεος είπε...

Έχει λεχθεί ότι «ο θεός είναι ο Μεγάλος Γεωμέτρης».
Μάλλον πρέπει να το αντιστρέψω:
Τα μαθηματικά είναι Θεία.
Τα μαθηματικά είναι η ποίηση της λογικής!
Κι εσύ, αγάπη μου, ο υμνητής Της!

to alataki είπε...

Καλό ταξίδι στο άπειρο τυλιγμένη στην ποιητική ομορφιά της καμπύλης...

~reflection~ είπε...

Έχω πάνω μου ακόμη τη χρυσόσκονη των αναμνήσεων από το Ταξιδάκι
και τη σκόνη της κούρασης..

Αύριο θα διανύσω βήμα βήμα τις κυκλικές γραμμές των σχολίων στο χορεύτικό των Διαλόγων...

Μου έλειψε η Μαγική μας Επαφή...

το ομολογώ...

Ανώνυμος είπε...

Αν με ψάξεις θα με βρεις στις σελίδες της Αναλυτικής Γεωμετρίας μιας ελαφροΐσκιωτης ύπαρξης.



Λάθος.... σ έψαξα... και σε βρήκα... ναι σε βλέπω... σ αγγίζω... είσαι μες την καρδούλα μου.. εκεί είναι η φωλίτσα σου... εκεί ήταν πάντα.. λάθος που σ έψαχνα... ποτέ δεν έφυγες από κει.....

Frankne