Κάθε παραμύθι η ιδιωτική Αλήθεια του καθενός.

Κάθε παραμύθι η ιδιωτική Αλήθεια του καθενός.
Ο Νους που επινόησε μία Ιδέα, ποτέ δεν επιστρέφει στις προηγούμενες διαστάσεις του.

Η ευθύνη..

~Η ευθύνη~
Για ό,τι γράφεται σ'αυτό το χώρο δεν ευθύνεται το χέρι που γράφει.
Ευθύνεται αποκλειστικά και μόνο το Κίνητρο, που αδράχνεται μέσα από το σωρό του Μεγάλου Τίποτε,
από το ... χέρι που γράφει.

Τρίτη, 26 Αυγούστου 2014

Η καλή και η κακιά, Εγώ...




Ρετιρέ. 4ος όροφος. Πτώση. 3ος. 2ος.  Ημιόροφος. Ισόγειο. Κλιμακοστάσιο. Θαμμένη.
40 τετραγωνικά. 30. 20. 5. Πνίγομαι. STOP. (συνεχίζει... αντιστέκομαι...)

Δεν έχω αυλή να τρέξω όταν μου επιτίθεμαι και  με κυνηγάω, σαν άγριος σκύλος, κατοικίδιας φυγής, ως εκεί που τεντώνει το λουρί μου, να ξεφύγω από το αφεντικό μου, που ξεσπάει πάνω μου.

Ξεσπάω.

Καλέ μου δίποδε Εαυτέ πολύ σε τάισα. Καλοθρεμμένος όπως είσαι, ήρθε η ώρα να φαγωθείς. Τρέχουν τα σάλια μου κι εσένα τα δάκρυα. Μας λείπουν τα σιρόπια να γλιστρήσει ο θάνατος να γλιτώσουμε τα έξοδα της κηδείας. Στρώνω τραπέζι. Κάθισε να σε πιάσω.
Κλαις?
Μην κλαις. Είσαι όμορφη όταν κλαις, μα χάνεις την νοστιμιά σου. Αλμυρίζεις πολύ. Γίνεσαι λύσσα. Και μην φωνάζεις, θα μας ακούσουν και θα 'ρχουν να σε σώσουν. Θα μαζευτεί κόσμος, ενώ το δείπνο απόψε είναι για μας τους δυο. Όποιος πέσει πρώτος νεκρός θα φαγωθεί. Τι λες?.. Έλα, αποποιήσου την τόση σου καλοσύνη. Καλέ μου δίποδε Εαυτέ, κινδυνεύεις. Οι δαίμονες του μυαλού μου κρατάνε μαστίγια και ήδη είσαι στριμωγμένος στη γωνιά της Καλοσύνης σου. Μια σταλιά δωμάτιο αυτή η Τόση Καλοσύνη σου, μ' ένα τόσο δα μπαλκονάκι Ανταμοιβής. Δεν έχεις ελπίδα. Πήδα. Σε φτάνω.

10. 9. 8. 7. 6......

Ουρλιάζω. Ορμάω.
Πηδάς. Πέφτεις.

Ρετιρέ. 4ος όροφος. Πτώση. 3ος. 2ος.  Ημιόροφος. Ισόγειο. Κλιμακοστάσιο. Θαμμένη.
40 τετραγωνικά. 30. 20. 5. Πνίγομαι. STOP. (συνεχίζει... αντιστέκομαι...)

Δεν έχω αυλή να τρέξω. Μου επιτίθεμαι. Με πιάνω. Ξεσπάω. Σπάω. Αντίστροφα μετράω. Είμαι καλά. Δεν είμαι καλά. Είμαι καλή. Είμαι κακιά. Ποτέ δεν ξεφεύγω από τα χέρια μου. Φασαρία, κακό. Μαζεύτηκε κόσμος. Αστυνομία. Έρευνα. Ανακρίσεις. Δαχτυλικά αποτυπώματα. Ο λαιμός μου γεμάτος. Το σώμα γρατζουνιές. Τα νύχια με αίμα. Ταυτοποίηση. Εγώ, η καλή  και η κακιά, εναντίον μου, σε ώρες που εκδικούμαι την τόση μου ευτυχία με βανδαλισμό και αυταπάρνηση, με λεηλασία και ξεριζωμό... Ζωμό... Τί όμορφα το είπες! Πείνασα πάλι... Με κλείσανε στο κελί μου, μα όταν βγω, ετοιμάσου... για σένα θα 'ρθω ξανά... Εγώ η κακιά... Εγώ η καλή... με τις σάρκες μου θρέφομαι, τις σάρκες μου μεγαλώνω κι ας το κελί μου χρόνια τώρα επιμένει στις ίδιες διαστάσεις, του μυαλού μου...
40 τετραγωνικά. 30. 20. 5. Πνίγομαι. STOP.




13 σχόλια:

Ναύτης είπε...

https://www.youtube.com/watch?v=03rCRpYsKPc

Ανώνυμος είπε...

https://www.youtube.com/watch?v=XtppIhk3zvc

LIAKOURAS666 LIAKOURAS666 είπε...

ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΠΙΑ Η ΙΔΙΑ ΦΙΛΕΝΑΔΑ...
ΑΛΛΟΤΡΙΩΘΗΚΕΣ...
ΠΟΥΛΗΣΕΣ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΑΓΝΟΥ ΠΟΙΗΤΗ
ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΗΣ ΔΟΞΑΣ ΚΙ ΕΝΟΣ ΟΝΕΙΡΟΥ ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕΚΑΝΕΙ ΑΘΑΝΑΤΗ...

ΑΘΑΝΑΤΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Ο ΑΓΝΟΣ...

ΚΙ ΕΣΥ ΔΕΒΝ ΕΙΣΑΙ ΠΙΑ...

ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ ΘΝΗΤΗ ΜΕ ΑΒΑΣΙΜΕΣ ΕΛΠΙΔΕΣ...

ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΣΕ ΛΥΠΑΜΑΙ..................

http://pavlidoykakia.blogspot.gr/

Ανώνυμος είπε...

666λιακουρας. Εσυ στο διάολο την έχειςπουλήσει και σ'εκανε Αθάνατο;Αν υπάρχει κάποιος που πρέπει να πει λυπάμαι,αυτός είναι ο Καθρέφτης που κοιτάς το πρωι...κακομοιρη

~reflection~ είπε...

Ναύτη

Ο Εαυτός μετρά είδωλά του στον καθρέφτη της Συνείδησης:
ο καλός, ο κακός, ο άσχημος, ο όμορφος, ο επίγειος, ο θεϊκός...

και ο κατάλογος μόνιμα ανανεώνεται
καθώς αλλάζει η οπτική γωνία του Εαυτού μας στο κάτοπτρο της Υποκειμενικής Αλήθειας των Πραγμάτων...

~reflection~ είπε...

Ανώνυμε

ο ελάχιστος Εαυτός είναι αυτός ο Γίγαντας
που μας έσπρωξε από όλους τους γκρεμούς
για να φυτρώσουν στην πλάτη μας
φτερά....

~reflection~ είπε...

LIAKOURAS666

η Αθανασία είναι βάσανο...
και να μου χαριζόταν,
την αρνούμαι με πληθωρικό πείσμα αρνήσεων...

Όσο για την αθωότητα,
συντάσσομαι με την Λίλιθ
που ποτέ της δεν υπήρξε αθώα,
μα παραδόξως έγινε Αιώνια
και ακόμη μιλάμε γι' Αυτήν!...


~reflection~ είπε...

Δράκε μου

οι καθρέφτες σπάνε
όταν απέναντί τους κάθονται αρνητικές ενέργειες,
όπως στην παρούσα φάση του LIAKOURAS666...

Προτείνω να κρατήσουμε εμείς την Θετική μας Ενέργεια
για εκείνες τις Φωτιές
που Αξίζει να αποτελειώσουν όλα τα αποθέματα του Εαυτού μας....

Metillias George, Μετήλλιας Γιώργος είπε...

Συνέχισε να παλεύεις με τον εαυτό σου. Είναι ο μόνος ισάξιός σου.

~reflection~ είπε...

Φίλε μου Γιώργο,

ο Τρελός σε κάθε συνάνθρωπο βλέπει κομμάτια του Εαυτού του,
έτσι αγαπά τον πλησίον και τον μάχεται μέχρι στο ύψιστο σημείο της Συλλογικής Βελτίωσης!...

;-)



~reflection~ είπε...

-Προσέχω, είπε το Κορίτσι...

κι όταν αφήνεται τελείως ο Κατοικίδιος Εαυτός μου, τότε με προσέχει ο Άλλος, το Θηρίο...
Γιατί ένας από τους δύο αν χαθεί,
με ποιον θα συνεχίσει τις Μάχες του ο αυτοκαταστροφικά εξελισσόμενος Εαυτός?...

;-)))

Ανώνυμος είπε...

Xμ.... διαβάζοντας το κείμενο.
Χα.... διαβάζοντας τα σχόλια.

~reflection~ είπε...

Το μόνο που θα πω:

Σεβασμός στη... Διαφορετικότητα των Απόψεων και των Συχνοτήτων...


;-)