Κάθε παραμύθι η ιδιωτική Αλήθεια του καθενός.

Κάθε παραμύθι η ιδιωτική Αλήθεια του καθενός.
Ο Νους που επινόησε μία Ιδέα, ποτέ δεν επιστρέφει στις προηγούμενες διαστάσεις του.

Η ευθύνη..

~Η ευθύνη~
Για ό,τι γράφεται σ'αυτό το χώρο δεν ευθύνεται το χέρι που γράφει.
Ευθύνεται αποκλειστικά και μόνο το Κίνητρο, που αδράχνεται μέσα από το σωρό του Μεγάλου Τίποτε,
από το ... χέρι που γράφει.

Παρασκευή, 19 Σεπτεμβρίου 2014

Το βλέμμα του Τρελού...



Με τα μάτια χαμηλωμένα
περπατά πάνω στην ευθεία του πεζοδρομίου.
Κατευθύνεται σκυφτή
μ' αγέρωχη επιμονή
στο στόμα του δράκου
και μοιάζει να ναι καλά διαβασμένη 
πάνω σ' όλα τα ενδεχόμενα του παραμυθιού.
Δεν λιποτακτεί στις διασταυρώσεις
δεν δελεάζεται από τα ζαχαρωτά των μικροπωλητών
ούτε εμπιστεύεται την γριά που ξέρει το κρυφό μονοπάτι.
Ντυμένη σεμνά 
σμιλεύει αμαρτωλούς Εαυτούς
στο αμόνι του Έρωτα.
Ατσάλινο το σάρκινο κορμί
σάρκινη η αέρινη σκέψη
αέρας ο φόβος και η ανασφάλεια.
Πλησιάζοντας 
το αίμα της μυρίζει σύγκρουση και πόλεμο.
Έρχεται αμέσως μετά τη δουλειά
χωρίς καθυστερήσεις 
περιστροφές και αναβολές.
Ίσια στο θάνατο.
Με τον χαρτοφύλακα στο χέρι
το ταγεράκι δέρμα αδέσποτου ζώου
κολλημένο πάνω της
ουρλιάζει σωτηρία.
Εκείνη αδιαφορεί.
Προσπερνά τον Εαυτό της για να φτάσει.
Υπερβαίνει το Είναι της για να μείνει.
Ακυρώνει το Εγώ της για να ξαναγεννηθεί.
Στο τέλος του δρόμου 
ο Τρελός που ράβει πάνω της το παραμύθι
λέξη λέξη 
την καταπίνει μ' ένα βλέμμα ανθρωποφάγο
και της χαρίζει πεινασμένες αποκλειστικότητες
που θα ζήλευαν όλες οι αθάνατες κοκκινοσκουφίτσες
που -τί κρίμα!- γλίτωσαν από τον λύκο...

-----------------------------------------------

Δ, όπως Δράκος... όπως Δούκας...









7 σχόλια:

GiP είπε...

Πάρα πολύ καλό Καζενάκι !! Από τα καλύτερα σου !! Μα τόσο πολύ μου άρεσε !!! Κομμάτι συλλογής, ξεχωριστό !!Βέβαια εκείνο το Δ στο τέλος με μπερδεύει λίγο, αφιερωμένο εξαιρετικά μήπως ;

~reflection~ είπε...

Καζενάκι

είναι σπουδαίο οι φίλοι,
που με αφοσίωση παρακολουθούν την χρόνια εμμονική μου Ασθένεια της Γραφής,
να διακρίνουν ραγδαία επιδείνωση στα συμπτώματα της Νόσου...

Κλέβω κίνητρα από τα πάντα
μα τώρα -για Πρώτη Φορά- έχει αντιστραφεί η διαδικασία... το Κίνητρό μου με Κλέβει εξολοκλήρου
και το 'βαλα πείσμα να Κορυφώσω Εαυτό για Χατίρι του...

Δημιουργός του Παραμυθιού μου ο Αποδέκτης της Αφιέρωσης...
ο Δούκας...




Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή με βάσει το που με παραπέμπεις με το "Δούκας" υπάρχει κάποιος Παυλίδης Ενεργειακός ? Με βιομάζα, πέλετ και καυσόξυλα ? Έχει σχέση με σένα, συγγενής σου ? Και με τας γραφάς σου, πως ? Ντεν καταλαβαίνει....

~reflection~ είπε...

Ανώνυμε

απλά θα το πω... ;-)

Είναι Παυλίδης
και
Είμαι καρμικά δεμένη μαζί του.
Ασχολείται με εύφλεκτα υλικά
και του χάρισα την εύφλεκτη τριλογία της Ζωής μου: Καρδιά, Νου και Κορμί.
Μόνιμα με δικαιώνει με εμπρησμούς στην καθημερινότητά μου, η οποία πλέον βρίθει από εκπληρώσεις Ποιημάτων...

Είναι Αυτός που μου έμαθε πόσο όμορφα καίγεται η Ύπαρξη χορεύοντας Πραγματικότητα, έξω από τα Ποιήματα, στη Ζωή...

;-)

Απάντησα, ε?...

Ανώνυμος είπε...

.................αλήθεια .... γιατί απολογήσε στον καθένα από μας τους ανώνυμους...????? γιατί καις τα χαρτιά σου....... μας γνωρίζεις...????? μας ξέρεις...????? λάθος...... σκόνταψες..... σου απλώσαν το πόδι ... δεν τόδες κι έπεσες...... νάσαι πιο προσεκτική στις τρικλοποδιές όταν έχεις να κάνεις με ανώνυμους όπως εμένα και τον αγαπητό ανώνυμο πιο πάνω... αγαπημένο μου τσιγγανάκι..............
Frankne

Ανώνυμος είπε...

........αν θες το δημοσιεύεις το προηγούμενο μήνυμά μου..... αν όχι.... ακόμη καλύτερα....... αρκεί να το διαβάσεις προσεκτικά...... και δεν χρειάζοντε τέτοιες λεπτομέριες σε άτομα ανώνυμα και δει άγνωστα.... που δεν ξέρεις... ή μπορεί και να ξέρεις και να μην γνωρίζεις.........
Frankne

~reflection~ είπε...

Αγαπημένη μου Frankne

ιντερνετικά όλοι άγνωστοι είμαστε μεταξύ μας. Όσο γνωστός μού είναι κάποιος που σχολιάζει Ανώνυμα, τόσο άγωστος μού είναι κάποιος που σχολιάζει με ψευδώνυμο..
Σέβομαι κάθε τοποθέτηση, είτε εμπεριέχει άρνηση, κατάφαση ή ερώτηση..

Όταν δεν έχω τίποτε να κρύψω, δεν καταλαβαίνω γιατί να μην απαντήσω στις απορίες που έχουν κατατεθεί εις τον λογαριασμό μου!...

Όποιος έχει σκοπό να βάλει τρικλοποδιά ή να σκάψει παγίδα,
γνωρίζει πως πρώτος αυτός θα πέσει μέσα!... ;-)

Οπότε... τί νόημα έχει να υφαίνω Δίχτυ Ασφαλείας στην Πατρίδα μου?...

Εξάλλου αιωρούμενη πορεύομαι...
Στο Κενό, το χωρίς βαρύτητα, ΚΑΤΩ δεν υπάρχει...Όλα είναι Χορός...
Έτσι, μην μου στεναχωριέσαι...δεν πέφτω!!!....

Κι αν πέσω, έχω τον Άνθρωπό μου που θα με πιάσει!!!!.... ;-)

Και ναι... είναι Παυλίδης!.....