Κάθε παραμύθι η ιδιωτική Αλήθεια του καθενός.

Κάθε παραμύθι η ιδιωτική Αλήθεια του καθενός.

Ο Νους που επινόησε μία Ιδέα, ποτέ δεν επιστρέφει στις προηγούμενες διαστάσεις του.

Η ευθύνη..

~Η ευθύνη~
Για ό,τι γράφεται σ'αυτό το χώρο δεν ευθύνεται το χέρι που γράφει.
Ευθύνεται αποκλειστικά και μόνο το Κίνητρο, που αδράχνεται μέσα από το σωρό του Μεγάλου Τίποτε,
από το ... χέρι που γράφει.

Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2018

Ισόβια




Δε θέλω να είμαι η αθώα
θέλω να με έχεις κατηγορούμενη 
να με ανακρίνεις
να σου απαντώ με τις αλληγορίες μου
και να πρέπει να με μεταφράσεις
για να τεκμηριώσεις το έγκλημα.
Θέλω να έχεις έτοιμο 
ένα κελί να με περιμένει
κι εσύ απ' έξω
αυτός που θα φροντίζει να μην το σκάσω
να μην αρρωστήσω
να μην κρεμαστώ.
Αυτός που θα με ταΐζει
θα μου φέρνει βιβλία
και θα μου ζητάς 
να σου γράφω ιστορίες 
απ' όλες τις αλήθειες 
που κυλάνε στο αίμα μου
για να βαραίνει η ενοχή μου
ώστε να μένω εκεί, ισόβια
γράφοντας μόνο για Σένα.